תושב רחובות בשנות ה־20 לחייו נאשם כי פגע ברכבו ברכב אחר ונמלט מהמקום. כשנתפס, היכה את השוטרים שניסו להשתלט עליו, ודרך על האוזנייה של אחד מהם, שנפלה לרצפה.
1 צפייה בגלריה
סירב להיחקר
סירב להיחקר
סירב להיחקר
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
רצף האירועים האלימים החל כאשר הצעיר נסע ברחוב ויצמן ברחובות בשעת צהריים מוקדמת והתנגש בחלקו האחורי של רכב אחר. הוא יצא מהרכב, ולאחר דין ודברים עם הנהג, נמלט מהמקום בלי להשאיר פרטים. באותה עת עמד מאחורי הצעיר שוטר במדים שהבחין במתרחש והפעיל את הצופר כדי לסמן לו לעצור, אך הצעיר פתח במנוסה והגיע עד לנס ציונה, שם השוטר חסם את דרכו והצליח לעצור את רכבו.
השוטר הזעיק שוטרים נוספים למקום ומנע מהנאשם לצאת מהרכב. כשהשוטר דיווח לשוטר אחר על האירוע, יצא הנאשם מהרכב והיכה אותו באגרוף מאחור, וכשהשוטר הסתובב הוא היכה אותו באגרוף נוסף בבטנו. בהמשך השכיב השוטר את הצעיר על הרצפה כדי לאזוק אותו, אך לאחר שאזק אותו והכניס אותו לרכב המשטרתי, המשיך הנאשם להשתולל, לבעוט, לקלל ולנגוח.
הוא נלקח בניידת לתחנת המשטרה ברחובות, שם הושם בתא שהייה על ידי שוטר אחר, שנפצע כאשר הצעיר היכה אותו דרך הסורגים בידו בעזרת האזיקים שהיו עליו.
בהמשך סירב להיחקר, נשכב על המדרכה או התיישב על ספסל, וכאשר אוזנייה של אחד השוטרים נפלה על הרצפה, הצעיר דרך עליה מספר פעמים ושבר אותה, ואז איים על השוטר שיערוף את ראשו.
כעת מואשם הצעיר בשורה של עבירות, לרבות ריבוי עבירות של תקיפת שוטר, פציעה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, איומים והיזק בזדון.