בימים הקרובים תחל לפעול בשכונות מילצ'ן, קרית משה, מרמורק ואושיות "סיירת בריאות בשכונה" המורכבת ממתנדבים, שמטרתם להנגיש לתושבים את הנחיות הזהירות ואת מגבלות ההתנהלות, הגברת המודעות לגבי מצב התחלואה בשכונה ומניעת הדבקה במרחב הציבורי.
בימים אלה הם מתחילים באיסוף המידע ובתצפית בשכונה, בהמשך הם יקבלו הדרכה מחבר קבינט הקורונה העירוני, פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי הציבור וחבר בקבינט מגן ישראל. את היוזמה מובילים סגן ראש העירייה, עו"ד יניב מרקוביץ' וחבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות.
2 צפייה בגלריה
סיירת בריאות בשכונות
סיירת בריאות בשכונות
סיירת בריאות בשכונות
(צילום: עיריית רחובות)
בעיריית רחובות פועלים בכל דרך אפשרית על מנת להוריד את שיעור התחלואה בעיר ולעצור את שרשרת ההדבקות על מנת מנת להחזיר את רחובות להיות עיר ירוקה. בהתאם לתוכנית הרמזור אשר צפויה לחזור לפעילות בתום הסגר, החזרה לשגרה של לימודים ועסקים וכללי התקהלות ומוסדות התרבות והפנאי – תלויה בצבע העיר.
קראו גם:
באגף השכונות בעיריית רחובות החליטו לרתום את הערבות ההדדית ואת החמימות השכונתית לטובת המטרה הזו ובצוותא עם גורמים עירוניים נוספים כמו אגף הבטחון, הרשות העירונית לביטחון קהילתי, רשת חוויות, וכמובן הפעילים השכונתיים ממשיכים לפעול בכדי לייצר סביבת מגורים בטוחה ומיטבית לתושבים.
2 צפייה בגלריה
סיירת בריאות בשכונות
סיירת בריאות בשכונות
סיירת בריאות בשכונות
(צילום: עיריית רחובות)
סגן ראש העירייה, עו"ד יניב מרקוביץ': "בימים אלה אנו מקימים מועצה ציבורית עם נציגי כלל המגזרים והשכונות בעיר, אשר תסייע לנו בפעילות של התושבים ברחבי העיר. הקמת הצוותים העירוניים היא פעילות נוספת של עיריית רחובות למיגור התחלואה בעיר ולמעורבות התושבים בבלימתה "
חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "ההחלטה האסטרטגית על שת"פ עם נציגי השכונות היא תוצר של הקשבה ושיח הדדי שמתקיים באופן שוטף, והמשך ישיר לשיתופי פעולה עם הגורמים המקצועיים העירוניים ליצירת סביבת איכות חיים ברמה גבוהה. אנחנו שמחים לקחת חלק יחד עם נציגי השכונות במאבק להורדת שיעור התחלואה בעיר. תודה לרמי מדהלה, ערן גדסי ואופיר עותמי- צוות אגף השכונות ,לאורי ותמר מהרשות העירונית לביטחון קהילתי על היוזמה"
תושבים ותושבות מוזמנים לפנות אל הפעילים בכל שאלה או רצון לקבלת מידע, תושבים שרוצים להתנדב ולעזור במיזם בשכונת המגורים שלהם, ולהצטרף למאבק מוזמנים לפנות לאופיר עותמי סגן מנהל אגף השכונות בטלפון : 0546401482