חבישת מסכה היא חובה במרחב הציבורי בתקופה זו, אך יש מי שעדיין לא הפנים את חשיבותה. למרבה הצער, יש גם מי שמותקף באופן אלים וקיצוני בשל דרישת חבישת מסכה, כפי שלמד על בשרו תושב ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
בלי מסכה
בלי מסכה
בלי מסכה
(המחשה: קובי קואנקס)
לפני כשבועיים, בסביבות השעה עשר בבוקר, נכנס צעיר בתחילת שנות העשרים לחייו אל קיוסק ברחוב הרצל כשהוא לא עוטה מסכה על פניו. בנסיבות אלו פנה בעל הקיוסק אל הצעיר ודרש ממנו לחבוש מסכה על פניו או שיצא מהמקום, דבר שלא התקבל יפה בקרב הצעיר שהשליך לעבור מטבע של עשרה שקלים ומיד התקרב אליו בצורה מאיימת.
בעל המקום פנה שוב אל הצעיר ודרש ממנו לצאת החוצה, אך בשלב זה שלף הצעיר סכין מטבח מכיס מכנסיו והתקרב אל המוכר כשהוא מניף לעברו את הסכין. הגבר המאוים מיהר אל מאחורי הדלפק ושלף משם גז מדמיע בצורת אקדח וכיוון לעברו של הצעיר שהרגיש מאוים מהאקדח ונמלט מהמקום.
בעל הקיוסק התקשר למשטרה ודיווח על התקרית שהתרחשה בעסק שלו וזמן קצר לאחר מכן כבר הצליחו השוטרים לאתר את הצעיר. במהלך חיפוש על גופו של הצעיר הוא המשיך בהתנהלותו האלימה ואיים על השוטר שיהרוג אותו. גם בתחנת המשטרה, בעת המעצר, המשיך הצעיר בקו זה, הטיח את ראשו בקיר ואיים על השוטרים שיהרוג אותם.
בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים והחזקת סכין.