מפגן תמיכה בשירה חדד, בעלת קפה גרג בבילו סנטר, התקיים הבוקר (חמישי) מחוץ למקום שצפוי בקרוב להיסגר. בית הקפה פועל במתחם בילו מזה עשור, אך לטענת חדד לאחר שהתלוננה על הטרדה מינית נגד אחד הבכירים בהנהלת המתחם, החוזה שלה לא חודש.
2 צפייה בגלריה
תומכים בשירה ובבית הקפה
תומכים בשירה ובבית הקפה
תומכים בשירה ובבית הקפה
(צילום: עדי בן עמר)
הטענה שעברה הטרדה מינית הופצה בימים האחרונים בפוסט שהעלתה חדד לרשתות החברתיות ובו כתבה: "התיישנות קורית בזמן שאת רוצה לשכוח, משכנעת את עצמך שחבל על המאמץ, שהבנאדם הזיה. זה יהרוס לך את הבריאות, ויש מלא מקרים כאלה, גברים עם הרבה כוח, ואת שואלת את עצמך: עכשיו זאת כבר נחשבת הטרדה? מבטיחה לעצמי שבפעם הבאה לא אהיה בהלם!! (פליז) די! את חזקה! אפשר להמשיך בינתיים, עדיין לא קרה משהו קיצוני. הוא לא יעז להגזים יותר מזה, אין מצב, הוא לא יפגע לי גם בעסק... לא?? לא מאמינה שהוא נגע בי. לא מאמינה שהוא נגע בי. די, למי יש כוח לכל החרא הזה?".
קראו גם:
לדברי חדד לפני כשמונה שנים התלוננה אצל הממונה על הטרדות מיניות בהנהלת קניוני עופר (מליסרון), נגד אחד הבכירים שלדבריה הטריד אותה מינית וביצע בה מעשה מגונה.
2 צפייה בגלריה
תומכים בשירה ובבית הקפה
תומכים בשירה ובבית הקפה
תומכים בשירה ובבית הקפה
(צילום: עדי בן עמר)
"התיק נסגר על התיישנות", סיפרה חדד והוסיפה שלפני כשנה הגישה תביעה משותפת נגד הנהלת קניוני עופר ונגד המנהל הבכיר שלדבריה הטריד אותה. לפני כחודש קיבלה מכתב המודיע לה על סיום חוזה ופינוי בית הקפה עד סוף חודש אפריל, והיא מקשרת בין הדברים. "שנים של שתיקה בין לבין... לא רוצה לשתוק יותר", אמרה חדד.
הבוקר כאמור התאספו בני משפחה, חברים וחברות ולקוחות לתמוך במאבק של חדד, ולנסות למנוע את סגירת בית הקפה האהוב.
תגובת קניוני עופר (מליסרון) תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות רחובות