תקף את אשתו וילדיו, ונשך את בתו הבכורה: מקרה קשה של אלימות בתוך המשפחה התרחש בשבוע שעבר ברחובות, ובעקבותיו הוגש נגד אדם בשנות ה־40 לחייו כתב אישום חמור בגין איומים ותקיפה.
1 צפייה בגלריה
נשך ואיים על חייה
נשך ואיים על חייה
נשך ואיים על חייה
(המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, בשבוע שעבר הגיע תושב העיר לבית גרושתו, שם היא מתגוררת עם ילדיהם המשותפים.
האיש, שהיה בגילופין, איים על גרושתו וזרק חפצים וכיסאות בחצר הבית. כשניסה להתקרב לגרושתו, בתם הבכורה, בת ה־19, הגנה עליה בכך שבעטה באביה.
קראו גם:
מיד לאחר הבעיטה האב הפיל את בתו ארצה והטיח את ראשה ברצפה. ילדיהם הקטנים הנוספים, שהיו במקום, החלו לבכות, והאב המשיך והשליך סל כביסה על בתו וכן אגרטל פרחים. הבת החליקה על הפרחים ונפלה, ואביה אחז בצווארה ואמר לה: "אני אהרוג אותך היום".
האם דחפה את האב מעל הבת, דבר שגרם לו ליפול, והבת אחזה בו בעורפו, בידיו וברגליו, כדי למנוע ממנו להכות את אמה. בעודה אוחזת בו, נשך האב את בתו בחזה וגרם לה לפציעה מדממת. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את האב, שעוד הספיק לאיים ואמר לאם ולבת כי כשישתחרר יבוא לרצוח אותן.
מכתב האישום שהוגש נגדו עולה כי אין זו הפעם הראשונה שבה האב מכה קשות את הבת הבכורה. מצוין בו עוד מקרה אחד בו האב הגיע בגילופין לבית הגרושה והיכה את הבת הבכורה, נתן לה אגרופים וסטר לה, וזרק על גבה מתקן עשוי מתכת.
האיש נאשם כעת באיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה והיזק לרכוש במזיד.
לעדכונים - חדשות רחובות