אגף גנים ונוף בעיריית רחובות החל בימים האחרונים את עבודת ההקמה של גן השעשועים החדש בגינה הציבורית בשכונת אזורי וייצמן (רחוב פלדי). במקום היה במשך עשרות שנים גן שעשועים פעיל במיוחד שהעירייה נאלצה לסגור לפני חודשיים, מאחר שהוא כבר לא עמד בתקני הבטיחות הנדרשים.
2 צפייה בגלריה
העבודות על גינת פלדי
העבודות על גינת פלדי
העבודות על גינת פלדי
(צילום: עיריית רחובות)
במסגרת העבודות יוחלף משטח הגומי בגן ויוצבו מתקנים חדשים. המתקנים יובאו במיוחד מחו"ל ויוצבו בפעם הראשונה בעיר. מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב בעל 3 מגדלים, 2 גשרים, 3 מגלשות, מדרגות נגישות, אלמנטים של טיפוס, סביבון עמידה, מתקן אתגרי, מתקן קפיץ, חצובת נדנדות ועוד.
קראו גם:
הגינה הציבורית בשכונת אזורי ויצמן היא גינה מאוד מבוקשת, עם מאות מבקרים ביום. משבר הקורונה העולמי עיכב משמעותית את המשלוח של המתקנים שהיו אמורים להיות מותקנים בשטח מזה זמן, ותושבים רבים פנו לאגף גנים ונוף ולמחזיק התיק, עו"ד יניב מרקוביץ', בנושא הגן.
2 צפייה בגלריה
גינת פלדי
גינת פלדי
גינת פלדי
(צילום: פרטי)
סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "החלטנו להציב מתקנים חדשים ושונים, שטרם הוצבו בעיר, ואנו מחכים לתגובות הלקוחות הצעירים. אני מודה לתושבות ולתושבים על ההבנה והסבלנות. אני משוכנע שהקמת הגן החדש תיתן מענה לא רק לתושבי השכונה אלא לתושבי האזור כולו".
כל העדכונים - חדשות רחובות