הפתעה מיוחדת: דניאל בן ה-6 מרחובות מחכה מדי בוקר לעובדי אגף חזות העיר המגיעים לאסוף את האשפה מהרחוב בו הוא גר, באזור רחובות החדשה. העובדים כבר הפכו לחבריו, אך להפתעת יום ההולדת שהכינו לו, הוא ממש לא ציפה.
היום (רביעי) בצל ההסלמה הביטחונית והאזעקות, דניאל חגג את יום הולדתו השישי. ארבעת עובדי חזות העיר המפנים את הזבל ברחוב ומכירים את דניאל שמעו על יום ההולדת הצפוי, החליטו להכין לו הפתעה מרגשת.
הבוקר, בעת פינוי האשפה ובעוד דניאל מצפה להם כהרגלו, ערן יחיא מנהל אגף חזות העיר, איציק ברכה סגן מנהל אגף חזות העיר וארבעת העובדים, ציון נהרי, יוסי גדסי, ניר צנעני וניסים פילוס הפעילו את שיר יום ההולדת ברמקול לכבוד דניאל, תלו שלט שהוכן במיוחד על המשאית עם הכיתוב "מאחלים לדניאל מזל טוב ליום ההולדת", קנו בלונים והביאו עוגה והקדשה אישית עליה.
1 צפייה בגלריה
חגיגת יום הולדת מיוחדת במינה
חגיגת יום הולדת מיוחדת במינה
חגיגת יום הולדת מיוחדת במינה
(צילום: עיריית רחובות)
דניאל שהתרגש כל כך מהמחווה חיבק את העובדים והודה להם על חגיגת יום הולדת מרגשת במיוחד. מלמעלה כל השכנים צפו במרפסות והתרגשו יחד עם ילד יום ההולדת.
השלט נתרם ע"י מגוון מערכות שילוט ועוגת יום ההולדת מקונדיטוריית דה לה פה בבעלות חבר מועצת העיר אבי קינד.
ראש העירייה, רחמים מלול: ״כולנו שולחים איחולי מזל טוב ויום הולדת שמח לדניאל המתוק. ההפתעה המרגשת מחממת את הלב, וכל הכבוד לעובדים המסורים של עיריית רחובות״
יניב מרקוביץ' סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר: "אני גאה בעובדים שלנו שיזמו את ההפתעה המרגשת לדניאל. כמו כן, בהזדמנות זאת אני חייב למסור תודה גדולה לעובדים המסורים על עבודתם בימים לא פשוטים אלה".
לעדכונים - חדשות רחובות