לילה לא שקט עבר על תושבי רחובות ההולנדית אמש (מוצ"ש). חבורת נערים, חלקם מהשכונה ואחרים מכפר גבירול הסמוכה, הגיעו לפארק ולטענת התושבים, הרעישו ואף איימו באבנים על מי שניסה להשתיקם. התושבים: "הגיעו מים עד נפש".
1 צפייה בגלריה
(הפארק ברחובות ההולנדית | צילום: אבי מועלם)
תושבי השכונה מספרים שאין מדובר באירוע בודד. לדבריהם מדובר בחבורה קבועה ש"משליטה טרור" על הפארק בשעות הערב והלילה. אמש הגיעו ההפרעות לשיא, כשחבורת הנערים השליכו אבנים על אנשים שביקשו מהם לחדול לעשות רעש, קיללו, נסעו בטרקטורונים בפארק והתפרעו.
קראו גם:
"אנחנו משלמים ארנונה א' ומקבלים שירות סוג ז'", אומרים התושבים ומציינים שמדובר על תופעה שידועה לעירייה ולמשטרה היטב.
"כל הזמן אנחנו פותחים קריאות, וזה קורה כל כמה ימים ונמשך שעה", מספרת אחת התושבות שראתה כיצד 25 נערים יושבים וצוחקים, כשנער אחר מודיע להם שהניידת בדרך. "אנחנו קוראים כל הזמן למשטרה ולעירייה, להגיד שזה עוזר במשהו? ביקשנו מצלמות בפארק, דיברנו עם הוועד, בינתיים כלום לא קרה. הם מקללים, מנבלים ולמזלנו זה זה לא הגיע עדיין למצב של מכות אבל אם מישהו מבקש שקט יש צרור קללות וזריקת אבנים, זה לא נורמלי".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת הדיווח במוקד, הגיעו שוטרים למקום ופיזרו את ההתקהלות לאחר שרשמו דוחות בגין הפרת הסגר למספר מהנוכחים במקום. כמו כן, פרטיהם נרשמו והם הוזהרו לבל ישובו למקום. משטרת רחובות בשיתוף הפיקוח העירוני מבצעות סיורים קבועים בגנים ציבוריים ופארקים ברחבי העיר לאורך כל שעות היום לשם שמירה על הסדר הציבורי ומניעת ונדליזם. אנו מבקשים מהציבור לדווח על כל אירוע חריג למוקד המשטרה או למוקד העירייה 106 בהקדם".
לעדכונים - חדשות רחובות