סוף לפקקים? מועצת ברנר מדווחת כי סיימה ביצוע הרחבה ושדרוג כביש הכניסה הצפוני מכביש 411 לבית אלעזרי ותל נוף. מהנדסת המועצה, מירי ישראל, ציינה כי העבודות כללו הרחבת הכביש ושדרוגו, הסדרת הניקוז של הכביש, התקנת מדרכות בצד המזרחי עד לתחנות האוטובוס בכביש 411, שביל אופניים בצד המערבי, העתקת עצי זית, ביטול התאורה הישנה בצד המערבי והקמת עמודי תאורת לדים בגדה המערבית, הסדרי תנועה, גינון ועוד.
1 צפייה בגלריה
הכביש החדש
הכביש החדש
הכביש החדש
(צילום: מ.א ברנר)
במקביל לכך החלה חברת 'נתיבי ישראל' גם בקידום ביצוע הרמזור המתוכנן צומת בכביש 411, ושידרוג קטע הכביש שבאחריותם המהווה המשך לכביש החדש.
קראו גם:
הפרויקט הכולל צפוי להקל על העומסים בכניסה ויציאה לבית אלעזרי וכן לתל נוף ע"י יצירת נתיב ייעודי לכניסה לתל נוף, בנוסף חשיבותו מבחינה בטיחותית להולכי רגל מתחנות האוטובוס ורכבת הקלה בעתיד המצויות בכביש 411. בנוסף שביל האופניים שבוצע אמור להתחבר למערכת מרחבים כוללת של שבילי אופניים המתוכננת במחוז מרכז.
ראש המועצה דורון שידלוב: "סיימנו סלילת חלק מהכביש ואנו נסיים גם את שלב ב' עד סוף השנה על מנת לאפשר לתושבים נסיעה בטוחה ונעימה כפי שראוי במועצה עם איכות חיים גבוהה כברנר".
סגן מפקד הבסיס סא"ל א': "אנו ובית אלעזרי שכנים ושותפים שנים רבות ואנו שמחים להיות שותפים גם בפרויקט הנפלא הזה". על כך הוסיף איציק פלומפ, יו"ר ועד בית אלעזרי, ואמר: "זהו יום מרגש. תודה לכל השותפים שבזכותם יש לנו כניסה נהדרת ליישוב".
לעדכונים - חדשות רחובות