זוג שנסע לחופשה בחו"ל פרסם את הדירה שלו לטובת סאבלט של חודשיים. בשבוע שעבר, כשהם חזרו לארץ, חשכו עיניהם. "כל הבית היה הרוס. הקירות היו מקולפים. תולעים וג'וקים הסתובבו וכל הסירים נשרפו", הם מספרים.
2 צפייה בגלריה
מכשיר התמי 4 המזוהם
מכשיר התמי 4 המזוהם
מכשיר התמי 4 המזוהם
( צילום פרטי)
קראו גם:
בני הזוג הזמינו כרטיסים לחופשה זוגית במקסיקו ולרגל הנסיעה הם פרסמו מודעה ובה נכתב שהם מסבלטים את הדירה שלהם לתקופת החופשה. "זה היה בחודש מרץ ולאחר פרסום הדירה היו הצעות רבות כך שיכולתי לעשות סינון לפניות שקיבלתי. בסופו של דבר החלטתי לקחת פנייה של מישהי צעירה, רווקה, שסיפרה שהיא סטודנטית שעובדת על הדוקטורט שלה. אחרי שסיכמנו את התנאים היא קיבלה את המפתח ואנחנו טסנו לחו"ל".
2 צפייה בגלריה
צו הרחקה מהשכן
צו הרחקה מהשכן
לא האמינו למראה עיניהם
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לטענת בני הזוג, גם במהלך החופשה הם נאלצו להתנהל מולה כשהיא מעסיקה אותם בפרטים שונים על ההסכם ביניהם. "בסופו של דבר חתמנו על חוזה והיא שילמה על דעת עצמה רק על שבוע אחד מתוך החודש ומאותו הרגע העניינים הפכו להיות לא נעימים. היא חסמה אותנו ואמרה שאם אנחנו רוצים אז שנפנה אותה על ידי המשטרה".
כשהגיע הזמן להחזיר את הדירה הבינו השניים את גודל הבעיה. "חזרנו לארץ וההורים שלי הגיעו לדירה כדי לקחת את המפתח. היא השאירה להם אותו וברחה מיד, נעלמה. והמראה בדירה היה מחריד. מכשיר התמי 4 היה מלא בתולעים. ריחות של נבלה וסירחון נוראי. הקירות היו מלוכלכים. הסירים נשרפו. הדלתות מקולפות. הסתכלתי ולא האמנתי שכל זה קרה".