הוכיחה שהיא אכן בת למשפחת פשע: בעבור שלל של 5,000 שקלים בלבד ביצעו הודיה פליסיאן (34) ובן זוגה זוהר כהן (24), שניהם תושבי ראשון לציון, שוד אכזרי של גבר מפרדס כץ. זאת לאחר שפליסיאן קבעה עם הקורבן מפגש מיני בתשלום, כך קובע כתב האישום נגדה.

3 צפייה בגלריה
הודיה פליסיאן
הודיה פליסיאן
הודיה פליסיאן
(צילום: ערוץ 13)

מדובר באחותם של העבריינים חגי ויעקב פליסיאן, שהגיעה גם היא לבית המשפט המחוזי, אבל הפעם לא כמי שבאה לדיון במשפט של אחד מהאחים שלה, אלא בתור נאשמת בשוד אכזרי שהסתיים בשבר כה חמור בלסת של הקורבן שלה ושל בן זוגה, עד כי הוא נצרך לניתוח קיבוע הלסת באמצעות שני ברגים.
מפרטי כתב האישום וחקירת המשטרה עולה כי פליסיאן הכירה את הקורבן באפליקציה יעודית להיכרויות עם גברים אמידים. "הקורבן סיכם עם פליסיאן לקיים מפגש מיני בעד תשלום", מסבירים במשטרה.
השניים נפגשו בפאב בפתח תקוה, ולאחר שעה וחצי יצאו ברכבו של הקורבן למלונית סמוכה המשכירה חדרים לפי שעה לזוגות שזקוקים לפרטיות לצורך רומנטי. לאחר בילוי של שעה וחצי במקום, יצאו השניים להמשיך את הבילוי מהשותף שלהם בביתו של הגבר בדירתו שבפרדס כץ.
מה שהקורבן לא ידע זה שההתעסקות של פליסיאן בטלפון שלה לאורך הערב, היתה עדכון ותיאום שלה מול בן זוגה כהן, בתכנון המשותף שלהם לשדוד מהגבר שנפל קורבן לפיתוי של פליסיאן.
"הוא מסטול מת מאלכוהול... הכל טוב. בוקס אחד והוא מתעלף...", כתבה פליסיאן לבן זוגה כהן, שהגיע אל ביתו של הגבר, לאחר שגם צילמה לו את רחבת הכניסה לבניין המגורים של הקורבן לצד כתובת הבניין, ואף פתחה לכהן את הדלת, על מנת שיוכל להיכנס ולסייע לה לשדוד את הגבר.

3 צפייה בגלריה
האחים חגי (מימין) ויעקב פליסיאן
האחים חגי (מימין) ויעקב פליסיאן
האחים חגי (מימין) ויעקב פליסיאן
(צילום: שאול גולן)

בן זוגה של פליסיאן נכנס לדירה ומייד החל להכות את הגבר שהיה מופתע לחלוטין. כהן חבט בו ללא רחמים בפניו ושבר את לסתו.
"השניים ניצלו אדם קל טרף בחולשתו, תוך שפליסיאן פיתתה אותו ליפול למלכודת. בתיאום עם כהן שהכה בו ללא רחם בדירתו. קורבן העבירה מצא עצמו חבול ומושפל לאחר שהשניים התאכזרו אליו, הפעילו עליו אלימות ונטלו את כספו", סיפרה הפרקליטות בבית המשפט עם הגשת כתב האישום והמעצר עד תום ההליכים כנגד פליסיאן וכהן.
פליסיאן טענה בחקירתה כי הקורבן ניסה לאנוס אותה ועל כן הזעיקה את בן זוגה כהן שאמר בחקירתו כי הגיע לסייע לה. כהן עצמו הוא עבריין מורשע בעבירות אלימות עליהן ריצה כבר עונש מאסר וכן מרחפים מעליו עונשי מאסר ברי הפעלה על תנאי.

סיפור משפחתי


ההיכרות של פליסיאן עם עולם הפשע לא מגיעה רק מצד אחיה והתחילה בגיל צעיר. אבי בתה, העבריין אייל סלהוב, חוסל על רקע היותו נחשד כמי שחצה את הקווים והפך להיות סוכן משטרתי, שבועיים בלבד לאחר הלידה, כשפליסיאן היתה בת 17 בלבד.

קראו גם:

אחיה של פליסיאן, העבריין חגי, היה הנאשם המרכזי שזוכה מפרשת הרצח המפורסם והלא מפוענח עד היום ב"ברנוער" בתל אביב. בשנה שעברה הוא זוכה בפרשה של איומים ותקיפה נגד אשתו, אותה על פי כתב האישום איים לשרוף. האשה טענה בבית המשפט כי איננה זוכרת את האירועים.
האח העבריין האחר, יעקב פליסיאן, ריצה גם הוא מספר מאסרים בחייו על אלימות וסחר בסמים. האח העבריין השלישי בנימין הסתבך גם הוא לא פעם, גם בעבירות אמל"ח. עכשיו נראה שגם האחות הודיה מצטרפת לרקורד המשפחתי הלא ממש מכובד הזה.