טרגדיה קשה בבית החולים "שנידר" בפתח תקוה: הנער מידן קלר, בן 16 מגדרה, שאושפז בעקבות קריסה של ריאותיו משימוש בסיגריה אלקטרונית, נפטר במפתיע בסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
מידן קלר
מידן קלר
מידן קלר
(צילום: מתוך פייסבוק)
קלר אושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים, במצב קשה, לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. הוא הועבר לשם מבית החולים קפלן ברחובות במצב של קריסת ריאות, לטיפול מיוחד במכונת ה-ECMO (מכשיר המפעיל באופן מלאכותי את פעילות הריאות והלב).
היום הודיע בית החולים שניידר רשמית כי קלר נפטר, בנסיבות מעוררת סימני שאלה: "מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו ממכונת ה-ECMO מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, נבדקים בשעה זו וייחקרו בימים הקרובים. אנו משתתפים בצערה של המשפחה", כך נמסר מבית החולים.

2 צפייה בגלריה
בתמונה: מימין צילום ריאות תקין. משמאל: צילום ריאותיו של הנער
בתמונה: מימין צילום ריאות תקין. משמאל: צילום ריאותיו של הנער
בתמונה: מימין צילום ריאות תקין. משמאל: צילום ריאותיו של הנער
(צילום: דוברות שניידר)

אמו של מידן כתבה היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלה: "ה' נתן ו-ה' לקח, יהי שם ה' מבורך. מידן שלנו הלך לעולמו אתמול בלילה. הילד היפה שלי, הסנדוויץ' שוקולד שלי, החיים שלי, איננו עוד איתנו".
אביו של מידן כתב: "אבל כבד ירד עלינו, הבן היקר שלנו, מידן מרדכי, הלך לעולמו. יהי זכרו ברוך".

קראו גם:

מהאגודה למלחמה בסרטן נמסר: "אנו משתתפים בצער הרב על מותו בטרם עת של מידן מרדכי קלר בן ה - 16 ומוסרים תנחומים למשפחה באבלם הכבד. שימוש בסיגריות אלקטרוניות היא תופעה מדאיגה שהפכה לנפוצה בקרב ילדים ובני נוער בארץ, וחשוב שההורים וקובעי המדיניות בישראל ידעו את האמת המדעית מאחורי המוצר המסוכן אשר גורם לתלות פיזית ונפשית".