האיראנים במטחים כבדים של טילים בליסטים על ישראל: אזעקות נשמעו הערב (ג') בין היתר בראשון לציון, רחובות, בת ים, חולון, וכל אזור גוש דן והשפלה.
מירי עשרות הטילים שכוונו לעבר השפלה, מתוך מאות טילים בסך הכל שנורו לעבר המדינה, לא היו נפגעים וכן לא ידוע על נפילות כלשהן ברחובות, למרבה המזל ובעקבות עבודת מערכות ההגנה של צה"ל.
2 צפייה בגלריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
(צילום: דובר צה"ל )

חובשים ופאראמדיקים של מד"א יצאו לסרוק מספר זירות בהם התקבלי דיווחים. כרגע אין דיווח על נפגעים מהירי לעבר מדינת ישראל למעט שני פצועים קל מרסיסים בגזרת תל אביב ופצועים קל ברחבי הארץ מחבלות בדרך למרחב המוגן ונפגעי חרדה.
עיריית רחובות בהודעה רשמית: "בעקבות מתקפת טילים מאיראן הופעלו רצף אזעקות ברחבי העיר והתושבים נדרשו להישאר במרחבים המוגנים עד להודעה חדשה. לעת עתה האירוע הסתיים, התושבות והתושבים מורשים לצאת מהמרחבים המוגנים, ולהמשיך להיות דרוכים ומוגנים ובעת אזעקה להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו 10 דקות.
מטרות יורטו בגובה גבוה והופעלו אזעקות בטווח רחב למקרה של שברי ירוט. בעיר רחובות אין נפילות, אין נפגעים ונזק קל נגרם למבנה משבר יירוט. צוותי הביטחון והשיטור העירוני פרושים בכוחות מתוגברים בכל רחבי העיר וממשיכים לבצע סריקות. להזכירכם אין להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ - יש לדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל"

2 צפייה בגלריה
פיקוד העורף
פיקוד העורף
פיקוד העורף
(צילום מסך: אפליקציית פיקוד העורף)

הנחיות פיקוד העורף ברחובות


הנחיות פיקוד העורף החל מהיום, 1.10 ועד ליום שבת ה-5.10:
לא יתקיימו אירועים של למעלה מ-30 אנשים בשטח הפתוח, ו-300 אנשים במקומות סגורים, וזה כולל גם תפילות בבתי הכנסת בחג.
המוקד העירוני 106 פועל כרגיל ועומד לרשותכם בכל שאלה 24/7.
בבניינים משותפים, נא להשאיר את דלת הבניין פתוחה (קרי, לא נעולה), בכדי שבמקרה של אזעקה עוברי אורח יוכלו להיכנס ולהתמגן.
פורסם לראשונה: 21:02, 01.10.24