מהן הסיבות או מהו הטריגר מבחינתך לפתיחת העסק. נכנסתי לעולם ה- NLP לפני כ6 שנים, במהלך הלימודים התחלתי בהנחיה של אנשים עם אתגרים מסוגים שונים ומיד אחרי הלימודים פתחתי קליניקה. גיליתי על עצמי משהו שידעתי תמיד והוא שאני מאמינה גדולה ביכולת של אדם לעשות עבור עצמו ובעזרת הכוונה קלה ודרך הסתכלות נוספת על המציאות, אדם יכול לעשות דרך משמעותית בעצמו. למזלי הגדול, ציון בעלי, שעובד איתי, ראה את מה שלי לקח זמן לראות והיום אני מבינה שהאמונה שלו בי, יחד עם ההצלחות בדרך, הם שגרמו לקסם הזה לקרות. משם הדרך לפתיחת מכללה הייתה די מהירה והיום אני שמחה שיצרנו מקום שהוא בית קודם כל ואנחנו זוכים כל יום להיות צינור להצלחה של אנשים רבים.
ספרי לנו על אתגר או התמודדות שצלחת בעסק. אתגר**** קורונה – בחודש 11/2019 אחרי שהשקענו את מיטב המשאבים, שכרנו מקום חדש למכללה, בנינו כיתות, רכשנו ציוד והעברנו את הקורסים שלנו למבנה החדש, הספקנו לפתוח מספר קורסים במקום החדש ואז הגיעה הקורונה.... מה עושים? זו הייתה המחשבה הראשונה, עוברים לזום ? סוגרים את המכללה? ממשיכים? באיזה פורמט? זה היה המקום להשתמש בכלים המדהימים של NLP ולקבל החלטות, אז התגמשנו ושינינו והתאמנו את החומרים שלנו ללמידה מרחוק, במקביל ניצלנו את הזמן לקבל הכרה של משרד העבודה במכללה שלנו, מה שמאפשר הכנסה של תכנים נוספים, ובזכות הפעולות הללו המשכנו את פעילות המכללה וזכינו וזוכים היום להגיע לתלמידים בכל הארץ ואפילו בעולם. היום חזרנו ללמידה פרונטלית / היברידית / זום, אז בעצם המשבר הפך למנוע צמיחה.
2 צפייה בגלריה
ביזקו
ביזקו
שירלי וציון כראדי
(צילום: אישי)
מה הערך המוסף/ הייחודיות / הפורטה שלך בהקשר העסקי? מה שאני רואה כערך מוסף ומקבל ביטוי הלכה למעשה בכל קורס, זה המקום והמרחב שיצרנו שהוא באמת סוג של בית חם לאנשים שרוצים להפוך את הNLP למקצוע או לדרך חיים. כשהחלטנו לצאת לדרך היה לי ברור שאני רוצה צוות מגוון של מרצים, מאחר ותחום ה NLP הוא תחום רחב שנוגע בהרבה תחומים בחיים האישיים של אנשים וגם בחיים העסקיים, בחרתי צוות של מרצות מגוונות שכל אחת לקחה את עולם הNLP והכלים המופלאים שלו לכיוונים שונים, החל מיזמות עסקית, שיפור קריירה, מיקוד, טיפול בחרדות, הנחיית ילדים ונוער, הורים, זוגיות ועוד נושאים רבים.
ספרי על מפגש מיוחד עם לקוח/ ספק/ קולגה שאת לעולם לא תשכחי . לשמחתי במהלך השנים זכינו ללמד מגוון רחב של תלמידים, אחת מהתלמידות שלנו מנהלת מרכז לאנשים הנגמלים מסמים ובזכות הכלים שלמדה, היא משפיעה ומעבירה את אותם מכורים ואת הצוות המטפל בהם תהליכים עוצמתיים וגם משפיעה על המשפחות. תלמידה נוספת שלנו עשתה שינוי אדיר בחיים שלה מאישה נזקקת למנטורית המשפיעה היום על קהל רחב מאוד. למד אצלינו סמנכ"ל של אחת מחברות הגדולות במשק, שלקח את הכלים שקיבל כאן ומשתמש בהם ביום יום העסקי שלו. יש עוד כל כך הרבה סיפורים של שינוי והשפעה מאנשים שלקחו את הכלים ושיפרו את איכות החיים שלהם, משיפור במערכות יחסים (זוגיות /ילדים), התמודדות עם חרדות, שינוי קריירה, ביטחון עצמי ועוד ועוד.
מה סוד ההצלחה שלך? סוד ההצלחה שלי הוא בעיקר האמונה שלי באנשים, היכולת שלי לסמוך ולדעת שכל אדם הוא טוב מיסודו. אני מאמינה שזה חלק מהמהות שלי בעולם. עוד סוד זה הקשר של ציון (בעלי) ושלי. אנחנו עובדים, יוזמים עסקים, מגדלים ילדים ובעצם עושים כמעט כל דבר יחד כבר 25 שנים ואני מאמינה שזה גם חלק מהקסם והכוח שמאפשר לי לעשות טוב בעולם.
תני לנו משפט השראה או דמות משמעותית עבורך. מספר דמויות בחיי שמבחינתי הם השראה ואלו כמובן ההורים שלי ובעלי, בעיקר הסבתות שלי שהיו נשים מאוד חכמות ועוצמתיות וככל שאני מתבגרת אני מבינה את העוצמה והחוכמה שקיבלתי מהן. המשפטים שמלווים אותי בחיים הוא שתמיד יש עוד אפשרויות לגבי כל דבר ושהאנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית.
2 צפייה בגלריה
ביזקו
ביזקו
שירלי כראדי
(צילום: ניסים ג'רסי)
מהם היעדים/ השאיפות שלך לשנתיים הקרובות... הרחבה משמעותית של פעילות המכללה, למקומות נוספים בארץ. להגיע ליותר אנשים גם בעולם בזכות שיפורים טכנולוגיים שהביאה הקורונה. עוד חלום של ציון ושלי לפתוח מרחב לזוגות שחווים קשיים או רוצים לשפר את היחסים וללמד כיצד ניתן לשנות ואף להצליח.
נעים להכיר שירלי כראדי: אני שירלי בת 45 נשואה באושר לציון שהוא גם השותף העסקי שלי, אמא ל 3. MASTER & TRAINER NLP, מוסמכת ע"י הגב' ג'ולי סילברסטון אחת מאושיות NLP בעולם ובעלת בית הספר IN HNLP . בגיל 28 כאמא ל2 ילדים קטנים בעלי עבר תאונה ומצבו הפיזי היה מאוד קשה מה שהשפיע על מצבנו הכלכלי. המצב אמנם היה קשה במשך מספר שנים אולם הידיעה שזה יחלוף הייתה לי ברורה. מאז אנחנו יוזמים עסקים, מזה 17 שנה יש לנו חברת הדברה והרחקת יונים שנותנת שירותים באזור מישור החוף והשפלה מתמתחים במתן פתרונות מתקדמים למפעלים / עסקים ופרטיים. כיום אני מרצה במכללה שלי ויש לי קליניקה פעילה. במכללה יש 5 מרצות וכמו כן המכללה מוכרת ע"י משרד העבודה לצורך קורסים מקצועיים, בשלב זה התחלנו בקורסי מטפלות ובשלב הבא אנחנו נפתח קורסים שונים בתחום המחשבים/ מדיות חברתיות ועוד מקצועות מהעולם החדש.
בית העסק מופיע בכתבה כחלק משירות המוצע מטעם ביזקו- חממה עסקית ומרחב הזדמנויות. הכתבה מוגשת ונערכת ע"י גורם מקצועי מטעם ביזקו. למען הסר ספק, ביזקו אינה קשורה ואינה אחראית על איכות וטיב המוצרים והשירותים אותם מעניק בית העסק המוםיע בכתבה.
פורסם לראשונה: 10:29, 22.11.21