את חברת "מייקאובר – שיווק קרמיקה וכלים סניטריים" פתח רפאל ידגרוב, תושב באר יעקב ויליד רמלה, ב-2015, אבל נכנס לתחום כבר מגיל 17, "בעסק משפחתי". כיום יש לחברה שני סניפים: במבשרת ציון וברמלה. השירות החדשני של העסק מעניק ללקוח הדמיית תלת ממד שמאפשרת לו לראות בדיוק כיצד יראה הבית שלו בתום התהליך.
1 צפייה בגלריה
רפאל ידגרוב
רפאל ידגרוב
רפאל ידגרוב
(צילום: ריאן פרויס)
"יצאתי לדרך עצמאית לפני כשש שנים אחרי שפתחתי חנות במבשרת ציון. ההתחלה הייתה שם. לאחר ניסיון רב בתחום. לפני שנה פתחתי סניף חדש ברמלה", מספר ידגרוב.
הקורונה השפיעה?
"פתחתי בשיא הסגר השני, ונכון שהייתה השפעה מבחינת עבודה, אבל ברוך השם שרדנו והצלחנו, לצערי יש הרבה עסקים אחרים שלא שרדו".
מה מיוחד בעסק?
"אנחנו עסק משפחתי, ואנו מעניקים שירות שלא רואים בכל מקום. אנחנו נותנים לכל לקוח שירות עיצוב והדמיה בתלת מימד במתנה. זה חלק מהשירות וללא עלות. למעשה כשהלקוח מגיע, ובוחר את סל המוצרים, הוא יכול לראות איך זה יצא בסוף ממש כמו בצילום. זה יתרון גדול כי כשהוא מקבל הדמיה הוא לא קונה אי ודאות, הוא יכול לראות איך האריח יראה בבית, אם החיפוי יהיה מבריק או מט, מה תהיה ההשפעה של אריחים קטנים או גדולים.
ההדמיה הזו גם שומרת על הלקוח מבחינת הכמות שהוא מזמין. הוא לא קונה כמות גדולה מדי שבסוף תשב במחסן או נתקל בחוסר באמצע העבודה. התוכנה נותנת את כל המידע ברמת האריח והיחידה. יתרון חשוב נוסף הוא שהתוכנה גם נותנת תוכנית עבודה מסודרת לקבלן".
הרעיון המנחה בפתיחת העסק ונשמר עד היום הוא "חברה רזה". "אין לי הרבה עובדים והוצאות מטורפות שבסוף מתבטאות במחיר ללקוח", הוא מסביר ומדגיש: "המחירים שלי טובים ואני מתמודד עם החברות הכי גדולות בתחום, גם במחיר וגם במבחר. אנחנו מחזיקים את המותגים המובילים, יש לי היצע שגם לגדולים יותר אין. אני מאמין בפחות הוצאות, פחות מעשרה עובדים וחברה משפחתית. בזכות זה גם היחס שכל לקוח מקבל הוא כמו משפחה".
מה למדת על לקוחות עם השנים?
"הלקוח אוהב שירות טוב, מחיר טוב ויחס, להרגיש שמתאמצים בשבילו. לכן אני, והצוות שלי, מלווים כל לקוח מא' עד ת'. כמובן ברמת המכירה האספקה, וגם אם מחר תהיה בעיה אנחנו לא מהחברות ש"נעלמות" אצלנו יש ליווי עד הסוף כולל להסביר לבעל המקצוע בשטח למה בדיוק הלקוח התכוון כדי שלא יהיו טעויות".
לדבריו, תחושת הסיפוק הגדולה ביותר בעבודה היא הסיוע ללקוחות. "כשאתה רואה זוג מבולבל, שלא יודע לעשות התאמות, והשירות החדש שאנו מציעים פותר את כל הבעיה, והופך את התהליך לקל ורגוע יותר".
יש מישהו שאתה רוצה להודות לו?
"ללקוחות שלי, לספקים וכמובן לצוות שלי שבזכותם הכל דופק כמו שעון".
איזה טיפ היית נותן למישהו שנמצא כרגע בתחילת דרכו?
"ייעוץ עם גורם מקצועי בעיצוב, אנחנו מספקים את זה פה".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"החזון של העסק הוא שבעתיד הלקוח ימצא אצלנו סל מוצרים כולל מלא לכל הבית, במקום אחד. אם זה מטבחים, דלתות פנים, תאורה. אנחנו נעניק ללקוח שירות מלא, והכל תחת קורת גג אחת. היום יש לנו הדמיות תלת ממד, אבל בעוד שנה הלקוח כבר יוכל לחוות זאת במשקפי מציאות מדומה ממש כאילו הוא בתוך החדר, אצלנו בסניפים. אני חולם שנהיה יותר חדשניים ודיגיטליים.
חפשו אותנו בווייז: "מייקאובר רמלה"
היצירה 10 רמלה
"מייקאובר מבשרת ציון"
שדרות החוצבים 19 מבשרת ציון
פורסם לראשונה: 16:09, 17.06.21