איך התחלת?
"אנחנו דור שני בתחום השיער, חלק מהמשפחה שלנו בעסקי השיער בארץ וגם בחו"ל. התחלנו כמספרה קטנה ברמלה והתרחבנו לקומפלקס גדול המתמחה בכל בחידושים בתחום השיער ושוקדים תמיד על פיתוח טכניקות לטיפול בדלילות שיער
מה חשבה המשפחה שלך?
"זה לא היה ברור מאליו שאפנה לתחום אבל הייתה לי משיכה תמיד לאומנות".
2 צפייה בגלריה
המספרה של נאור אילון
המספרה של נאור אילון
נאור אילון
(צילום: יובל חן)
איזה תלמיד היית?
"נוראי . תראי היום בתי הספר מתנהלים בצורה לא נכונה, לא כולם רוצים להיות עורכי דין או רואי חשבון, יש אנשים שהצד האומנותי שלהם יותר מפותח וחבל שאין להם אופציות בבתי הספר לממש ולפתח זאת מגיל צעיר" לכן לא צריך להכשיל כל תלמיד שאינו מעוניין בתחומים הרגילים
מי היה המנטור שלך לעולם העסקי?
"במהלך חיי הכרתי לא מעט אנשים ומכל אחד קיבלתי השראה,
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
" החלטנו לנצל את היתרון הגדול שלנו בתחום השיער כדי להביא מספר חידושים ורעיונות יצירתיים בתחום כמו למשל תוספות ייחודיות המיוצרות בעבודת יד וחיבורי שיער העשויים מחומר חדשני ובטוח.
מה התובנה הראשונה שלמדת? והאחרון?
" שהשיער הוא הכתר של האישה . התחום שלנו זה הרבה מעבר לרק שיער וזה בעצם מה שמחזיק אותנו כאן, זה ממש לשנות לאנשים את החיים מקצה לקצה. לא מדובר בעוד צבע או פן ללקוחה, אלא שינוי מהותי זה לא רק שיער דליל מאוד אלא גם גורם לביטחון עצמי ירוד מאוד . כבר לא צריך ללכת עם שיטות מיושנות כגון פאה, הדבקות שיער וכו רצינו לתת ללקוח להרגיש טבעי להראות טבעי וללא מגבלות .
איזה פידבק קיבלת מתושבים וגורמים שונים בעיר?
"כאשר התושבים בראשלצ ובכלל בסביבה כולה נוכחו לדעת שנפתח מקום כזה שמחו מאוד. לצערי 50 אחוז מהלקוחות שלי נפגעו ממקומות אחרים והרבה פעמים לתקן נזק שכבר נעשה ללקוח/ה זה הרבה יותר קשה מאשר לטפל בו מהמצב ההתחלתי שהיה לו. אבל זה מחשל אותנו יותר וגורם לנו להתחדד עוד יותר בתחום.
איך אתם מאזנים בין תחום העיסוק לחיים האישיים שלכם?
"משתדלים מאוד אבל עדיין צריכים לעבוד על זה. הרבה פעמים אנחנו ממשיכים מעבר לשעות הפעילות שלנו רק כדי שהתוצאה תהיה מושלמת.
2 צפייה בגלריה
המספרה של נאור אילון
המספרה של נאור אילון
המספרה של נאור אילון
(צילום: יובל חן)
תאר את לוח הזמנים של יום ממוצע שלך.
"יש ימים בקליניקה שלנו שאנחנו עובדים אחד על אחד ממש כפרוייקט של כמה שעות לכל לקוח/ה, ויש ימים בהם אנו מעבירים סדנאות וקורסים על מנת לחלוק ולהדגים את שיטותינו בפני בעלי מקצוע מהתחום . אבל בכל מקרה לא נותנים לעומס בעבודה להשפיע על האיכות והשירות שאנו נותנים ללקוח.
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"היה קשה בזמן הסגרים, רצינו לעזור ללקוחות שלנו להרגיש טוב עם עצמם וזה נמנע מאיתנו".
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
כשאנו רואים את התוצאה הסופית. אנו מחכים לרגעים האלה, וזה פשוט שווה את הכול!
למי אתה מרגיש חוב של תודה על הצלחתך?
"הודו לשם כי טוב . ותודה למורים ולאנשים נוספים שהיו סביבי בתחילת דרכי שתמיד דאגו לומר לי שלא ייצא ממני כלום, זה מה שנתן לי את הדרייב להצליח יותר!!! ועל זה אני מודה להם.
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"אנו שותפים בתרומות וייצור שיער עבור פאות לילדות ולנשים גם בגלל סיפור משפחתי אני מאוד רגיש לכך ולכן אני תורם בתחום זה ובתחום הילדים בעלי מוגבלויות. אתה עושה טוב אתה מקבל טוב" .
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"קודם כל לאהוב את המקצוע, לא לעשות את זה רק בשביל הכסף".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"פעם היו לנו שאיפות לפתוח סניפים נוספים ולהכפיל את ההכנסות אבל אנחנו מבינים שאם נעשה זאת לא תהיה לנו את היכולת לתת את ה 100% שלנו ולכן רוצים להישאר איפה שאנחנו. ושימשיכו להגיע אלינו מכל קצוות הארץ, ולצאת מאיתנו בראש שקט ויפה מאי פעם!
פרטים ליצירת קשר:
NA Hair clinic
08-9237360
054-3264037
03-5308355
פורסם לראשונה: 17:04, 20.06.21