בזכות טיפול מפתיע וטבעי צעיר תושב רחובות, שסבל ממחלת אלופציה אראטה, מחלה שמתבטאת באובדן שיער גוף, שיער ראש ושיער פנים, הצליח להתגבר על המחלה, שעד כה כמעט ולא נמצא לה מרפא.
1 צפייה בגלריה
לפני ואחרי הטיפול
לפני ואחרי הטיפול
לפני ואחרי הטיפול
(צילום: כללית רפואה משלימה)
אלופציה אראטה היא מחלה אוטואימונית, שבה המערכת החיסונית של הגוף מגיבה למרכיב עצמוני בשערה וכתוצאה מכך מתפתח תהליך שתוצאו אובדן השערות. יש מי שמאבד את שיערותיו באופן נקודתי, אחרים מאבדים את רוב שיערות הגוף, ועד כה לא נמצאה למחלה תרופה שעובדת באופן מלא.
הצעיר טופל תחילה במשך כחצי שנה בסטרואידים בבית החולים, אך המחלה רק הלכה והחריפה. רגע לפני שהתייאש, החליט לפנות לרפואה משלימה, והגיע למרפאת כללית רפואה משלימה רחובות.
שם טופל במשך שישה שבועות באופן אינטנסיבי ע"י המטפל אריאל אוחנה. הוא עבר סדרת טיפולי דיקור סיני וצמחי מרפא. בהדרגה הנשירה פסקה, ואף החלה צמיחה מחודשת. השיער חזר לצמוח כמעט באופן מלא.
לדברי אריאל אוחנה: "בשל העובדה כי המחלה מתפרצת על רקע נפשי, לדיקור הסיני, מלבד היכולות שלו לשפר את הזרימה באזורים החסומים המייצרים בעיה, שבאה לידי ביטוי במקרה הזה בהופעת אלופציה אראטה, יש גם יכולת להרגיע, להחזיר איזון נפשי ובכך לסייע לאדם הסובל ממחלה לקבל טיפול הוליסטי שגם מטפל בבעיה עצמה, חסימה כלשהי בזרימת האנרגיה, וגם מטפל בהרגעת הנפש".