1 צפייה בגלריה
צוות חדר ניתוח ב'קפלן' חוגג יום הולדת 12 לאלון רותם | צילום: אופיר לוי
צוות חדר ניתוח ב'קפלן' חוגג יום הולדת 12 לאלון רותם | צילום: אופיר לוי
צוות חדר ניתוח ב'קפלן' חוגג יום הולדת 12 לאלון רותם | צילום: אופיר לוי
לאלון רותם, בן ה-12, שנכנס היום (ראשון) לניתוח חירום לאחר ששבר אצבע באימון כדורגל, ציפתה הפתעה מרגשת. כאשר צוות חדר הניתוח גילה שזה יום הולדתו, הם הגיעו לחגוג לו מלווים בליצנית רפואית.
חני ותמיר, הוריו של אלון, מספר שהתרגשו מהמחווה של צוות חדר הניתוח. "אלון, שלומד בבית הספר למדעים ברחובות, וגם נולד ב'קפלן', שבר את האצבע כששיחק כדורגל עם חברים מהקבוצה אחר הצהריים, והגיע ל'קפלן' לניתוח מידי ביחידה לכירורגיה כף יד" מספרת אמו.
עוד מספרת האם כי, "כשהצוות שאל אותו מה תאריך הלידה שלו והוא אמר שזה היום, הם איחלו לו מזל טוב וכבר קראו לליצנית רפואית והמון שמחה בלב, ולאחר שהתאושש בחדר הניתוח הגיעו ושרו לו 'יום הולדת שמח'. למרות שדחינו את מסיבת יום ההולדת עם החברים בביתנו, מדובר במחווה מרגשת ומפחיתה לחצים גם עבור הילד וגם עבור ההורים".
צפו בחגיגה המרגשת שהמתינה לאלון לאחר הניתוח:
ד"ר אמיר אורון, מומחה ומנתח בכיר ביחידה לכירורגיה של כף היד ב'קפלן' מסביר שאלון הגיע עם שבר מורכב באצבע בעקבות חבלה בזמן אימון כדורגל. "בשל מורכבות השבר החלטנו לבצע את ניתוח בהרדמה מלאה לקיבוע של השבר כדי למנוע נזק והפרעה בתפקוד היד בעתיד", הוא מסביר, ומוסיף: "כשהצוות הרפואי נתוודע לעובדה שביום הניתוח חל יום ההולדת שלו, החלטנו שלמרות הניתוח, נחגוג יחד אתו את יום הולדתו ונשמח אותו יחד עם הוריו. קראנו לליצנית הרפואית המדהימה שלנו, ענת זוננפלד, ושרנו לו שירי יום הולדת. אלון קיבל יד חדשה ליום ההולדת".
אלון לא הבין בהתחלה את השמחה סביבו, אך לאחר מכן חייך ושיתף פעולה עם צוות הרפואי, וכששאלו אותו מה ירצה להיות כשיהיה גדול, ענה: "אני רוצה להיות מנהל עסקים כשאהיה גדול".
בבית החולים 'קפלן' וגם מערכת "מיינט רחובות" מאחלים לאלון מזל טוב ובריאות שלמה!