רצינו להרים כתבה על ענף ההדברה. רגע לפני שהאביב כאן, חשוב שהדירה שלנו תזכה לטיפול הולם. ביקשנו מהגולשים המלצות על חברת הדברה אמינה. שמה של חברת "ירדן הדברות" בלט מייד לעיין. הגולשים ציינו שהחברה עובדת בשיטה חדשנית ובטוחה במיוחד.
ירדן טפיירו, בן 39, גר במודיעין ומתפעל את העסק בעצמו. חשוב שבעל הבית עצמו עונה לטלפון, לוקח את ההזמנה, יודע מה לברר ומגיע לבצע את העבודה. ממש עסק בוטיק נהדר. מצפייה בעבודתו התרשמנו שהמחוייבות שלו ללקוח עצומה.
הלקוחות פונים אליו ישירות, אין באמצע פקידות או בירוקרטיה. בחמש השנים האחרונות מציג טפיירו שירות אישי מוקפד ואחריות נרחבת לתוצאות.
לקוחה שפגשנו במשרדו אמרה: "ירדן תמיד מסיים את העבודה לשביעות רצוני ואם התעוררה בעיה, הוא זמין, חברותי ומקצועי כדי לשוב ולסייע. ירדן עובד על פי כללי בטיחות מוקפדים ולא יבצע עבודה אם אין תנאי בטיחות הולמים לבחירתו".
1 צפייה בגלריה
ירדן הדברות
ירדן הדברות
ירדן הדברות
(צילום: יח"צ)
"ירדן הדברות" פעילה בשפלה ובמרכז הארץ. החברה פועלת בדירות ומשרדים ונעזרת בחומרי גלם יקרים ומובילים בשוק. ירדן עצמו מסביר: "בחירת החומרים היא על פי כמות וסוג המזיקים. אני מעדיף ג'לים שהם בכלל לא רעילים או פירתרואידים שהם קוטלי חרקים סינטטיים, שהרעילות שלהם היא הנמוכה ביותר. בעולם בו אין תקן להדברה ירוקה או אורגנית, צריך לעבוד רק עם חומרים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה וכך אני עושה. גם חומרים בטוחים חייבים להיות תחת ביקורת ותפעול נכון".
כאשר צפינו בעבודה של ירדן, ראינו אותו מייעץ לבעלי בעלי חיים להתייעץ עם וטרינר לפני ההדברה. הוא נותן להם את שם החומר כדי שיבררו איתו מתי בעל החיים רשאי לשוב ולהסתובב בדירה. בכל מקרה הוא מבקש לפחות 12 שעות ואז שטיפת ריצפה יסודית.
תינוקות שזוחלים על הרצפה יכולים לחזור לאזור כעבור 4 עד 8 שעות, תלוי בחור ורק לאחר שטיפה יסודית. ירדן מסביר שיש חוסר הבנה של הציבור לגבי התחום שלו ומייעץ להזמין מדביר רק במקרה שראיתם במו עיניכם מזיקים. אם אינכם בטוחים, המדביר יוכל לבדוק עבורכם את המצב באופן מקצועי.
"הימצאות של תיקנים לא בהכרח מעידה על אזור לא נקי. יש תיקנים מכל מיני סוגים וכאלה שיימצאו באזור נקי".
ירדן ימשיך להתפתח עסקית, לשרת נהדר את הקהל ולעבור הכשרות נוספות כעדי להוביל את התחום.
אחרי שצפינו בו הבנו שחובה לוודא שהמדביר מחזיק ברישיון בתוקף. במידה ויש ספק ניתן לבדוק את זה באתר של המשרד להגנת הסביבה. כדאי לבקש מהמדביר את שם החומר שבו הוא משתמש. תוכלו לוודא בחיפוש קל מהם המרכיבים הקיימים בחומר.
אחרי ההדברה, יש לוודא שהמדביר משאיר ללקוח מסמך שנקרא יומן ביצוע. במסמך מופיעים הפרטים של המדביר, מספר רישיון, שם החומר שבו נעשה השימוש והנחיות בטיחות. זה חשוב למקרה שמי מבני הבית או בעל החיים ירגיש ברע ואז הרופא/ וטרינר ידע איך לתקשר עם המדביר.
צרו קשר: 053-8239418
כנסו לאתר שלנו - http://www.yarden-hadbarot.com/