הזמר והיוצר אליאור זנדני מגדרה הוציא סינגל חדש "הראש בבלאגן", עשירי במספר, שיר אהבה על פרידה, שמוכיח על ההתפתחות המוזיקאלית שעשה מאז השתתף בתוכנית הריאליטי הכוכב הבא.
3 צפייה בגלריה
אליאור זנדני. "מאז המלחמה השירים עמוקים יותר"
אליאור זנדני. "מאז המלחמה השירים עמוקים יותר"
אליאור זנדני. "מאז המלחמה השירים עמוקים יותר"
(צילום: שי פרנקו)

השיר עוסק באהבה ואכזבה ונולד מתוך מערכת יחסים מורכבת שחווה. המילים מתמקדות בתהליך הפרידה ובהתמודדות עם הקושי לשחרר כאשר שני הצדדים עדיין קשורים זה לזה.
זנדני בן 22 מגדרה, הבין שזו הקריירה שהוא רוצה לעצמו במהלך שירותו הצבאי. "בטירונות הבנתי שהעיסוק שלי יהיה במוזיקה, הבנתי שאני לא הולך לוותר על החלום הזה לא משנה מה".

ייחוס משפחתי


המוזיקה היא לא זרה לו, למעשה היא לב העניינים במשפחתו. "הגעתי למוזיקה דרך אבא שלי, שתחילה היה מתופף של איל גולן , ואגב גם דרכו הכיר את אמא שלי, שהיא קרובת משפחה של איל".

3 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן. סלל את הדרך
(צילום: אלכס קולמויסקי)

דרך העבודה עם איל הכיר זנדני את משה פרץ בתור חייל, סולן בלהקה צבאית פיקוד צפון. השניים התחילו לעבוד יחד והוא מנהל אותו עד היום.

קראו גם:

"הלב של הבית מאז ותמיד היה המוזיקה", הוא אומר, "אצלנו בבית כל היום מתעסקים במוזיקה ושומעים שירים, אז איך אפשר שלא להישאב לתחום? אני חושב שגם אם לא הייתי בא מבית מוזיקלי כזה הייתי מוצא את הדרך להתחבר למוזיקה בדרך כזאת או אחרת, אני מרגיש את זה בכל הגוף".
בשנת 2021 השתתף זנדני בכוכב הבא. "עברתי את האודישן ונשרתי בשלב של הסינונים לנבחרת. הכוכב הבא הייתה חוויה גדולה עבורי".

3 צפייה בגלריה
משה פרץ. מלווה אותו
משה פרץ. מלווה אותו
משה פרץ. מלווה אותו
(צילום: יאיר שגיא)

חלומות להמשך


זנדני מעיד על עצמו כי הוא מושפע מסגנונות מוזיקה שונים בארץ ובעולם. "אני מושפע המון ממשה פרץ ודודו אהרון גם בשירה וגם ביצירה. ואם נסתכל החוצה אל העולם, אני מאוד אוהב את זאין מאליק, המוזיקאי האנגלי שהיה חבר בלהקת 'וואן דיירקשן'. אני חושב שהוא אחד הזמרים הטובים שיש. אני מושפע ממנו המון".
עם מי היית רוצה לשתף פעולה?
"להגיד משה פרץ זה נדרש, אבל הייתי שמח מאוד עם דודו אהרון ושלומי שבת, זמרים שאני מאוד מעריך".
מה החלום שלך?
"הופעות בקיסריה והיכל מנורה, להצליח במוזיקה, לשמח אנשים כמה שיותר".
למלחמה שאנו בעיצומה השפעה על היצירה שלך?
"בוודאי. מאז השבעה באוקטובר אני קולט שלכל שיר שאני שר יש שני היבטים, היבט של אהבה והיבט של אובדן. השירים שאני עושה יותר עמוקים עם כוונה יותר גדולה ועמוקה".