מה מחכה לכם בתשע"ט? בדיקה עם מובילי דעה באיזור הניבה כמה אנקדוטות מועילות, יפות, מטפחות וטעימות לשנה החדשה.
5 צפייה בגלריה
השיער מתחדש| צילום: מני פל
השיער מתחדש| צילום: מני פל
השיער מתחדש| צילום: מני פל
מה בראש שלכם?
מעצב השיער הנס ציוני ערן ויצמן כבר הספיק לצבור לרזומה הפקות, שערי מגזינים ידועים, טיפול בשיערן של דוגמניות ושחקניות ומה לא. "חילופי עונות הם זמן מצוין לשינוי, רענון והתעדכנות בטרנדים חדשים", אומר ויצמן.
"השנה כולנו דוגלים במראה הטבעי. טרנד הקארה הולך חזק, ואם כבר, אז שייראה טבעי, שיישב טוב גם בלי פן ויציג קו ישר אבל מדורג בקצוות. הצבעים לשיער הם חמים, גם הגוונים פחות לבנים, יותר חול ים, בלונד בייבי מלוכלך. את הגוונים אנחנו סורגים מאוד צפופים, לקבלת מראה טבעי ואחיד. לכלות שביניכן: חשוב שתישארי את. התסרוקת צריכה להתאים לצורת פנים ולמבנה עצמות הלחיים. ההשראה: שנות ה־70 המאוחרות, נפח וים של סטייל".
בחזרה למראה הטבעי
אז איך תתאפרו השנה? רוית אסף, הראשל"צית במיל', מלכת היופי במיל' ובעלת רשת בתי ספר ללימוד מקצועות היופי, נדרשה לסוגיה והדגימה בעצמה. "אחד הטרנדים שחוזרים אלינו בענק הוא המראה המינימליסטי הנקי", היא אומרת.
"הדגש הוא על ניקיון איפור העיניים. האייליינר והעיפרון השחור יפנו מקום לאיפור עיניים רך, בגוונים בהירים של ורוד, אפרסק וכתום. גם השפתיים יאופרו בגווני ניוד טבעי. המראה שיתקבל הוא הרמוני וזורם, ללא נוכחות של צבע דומיננטי. הרעיון הוא להיות עם איפור ולא בהכרח להיראות מאופרת. הטוויסט המרענן הוא מייקאפ עמיד בטקסטורת משי, שימרים נוזליים בגווני ניוד מטאלים וגבות עבות ומסורקות במראה טבעי ולא משורטט".
5 צפייה בגלריה
רוית אסף | צילום:  מושיק אשכנזי
רוית אסף | צילום:  מושיק אשכנזי
רוית אסף | צילום: מושיק אשכנזי
שנת בריאות וקוקטיילים
מסעדת הבראסרי 'אברטו' בגדרה מנדבת מתכון לקוקטייל בסימן החג!
קוסמופוליטן רימונים
המרכיבים:
50 מ״ל וודקה ציטרון
30 מ״ל רכז רימונים
20 מ״ל מיץ חמוציות
25 מ״ל טריפל סק
קרח
ההכנה:
מכניסים לשייקר קרח ואת כל מרכיבי הקוקטייל. משקשקים היטב, מוזגים דרך מסנן כפול לכוס מרטיני. לחיים!
¥ באדיבות לירום פרץ, מיקסולוג 'אברטו'
5 צפייה בגלריה
קוקטייל רימונים חגיגי | צילום: אפיק גבאי
קוקטייל רימונים חגיגי | צילום: אפיק גבאי
קוקטייל רימונים חגיגי | צילום: אפיק גבאי
מתלבשים על השנה
את הלקוחות של מעצבת שמלות הכלה ובגדי הערב שלומית אזרד כולם מכירים: רוסלנה רודינה, עדן בן זקן, ירדן פרץ, נסרין קדרי, שיר אלמליח, נועה פפושדו ועוד. לכולן היא מבשרת על הטרנדים לקראת השנה החדשה, ששואבים השראה מעולם האגדות ומאולמות הנשפים בממלכות קסומות.
אזרד ממליצה על דגמים קלאסיים צמודים לגוף, בחלקם נועזים וחשופים יותר, לצד דגמים עם מעט נפח שיוצרים מראה רומנטי. למי שמעוניינת ליהנות משני העולמות היא ממליצה על גזרה צמודת גוף, שאליה מצטרפת חצאית קלאסית שניתן לנתק מהשמלה בכל עת. משחקי שקיפויות ויצירה של אפקט תלת ממד, שימוש בבדי תחרה עדינים מנצנצים יותר ופחות, מצליחים להגשים את נושא הקו באופן מוצלח. הצבעים: ברובם אייבורי וניוד. ¥ צילום: יח"צ
כדי שהשנה תהיה מתוקה
תומר אומנסקי (23), שזכה בעונה האחרונה של 'בייק אוף ישראל', התמקד בתוכנית בשורשים הרוסיים שלו, אבל לכבוד השנה החדשה העדיף מתכון חג על טהרת הדבש הישראלי.
קייקפופס:
5 כוסות עוגת דבש מפוררת
100 מ"ל שמנת מתוקה
50 גרם שוקולד לבן
250 גרם ממרח עוגיות לוטוס
70 גרם חמאת בוטנים
לציפוי:
300 גרם שוקולד לבן
צבע מאכל לשוקולד
2 כפות שמן
הכנה: מחממים את השמנת היטב ושופכים אותה מעל השוקולד והממרחים עד לקבלת קרם. מאחדים את הקרם עם פירורי העוגה ויוצרים כדורים קטנים עם הידיים. את הכדורים המוכנים מקפיאים. במקביל ממיסים את השוקולד עם הצבע והשמן ומערבבים היטב. מצפים את הכדורים ומקשטים בסוכריות.
5 צפייה בגלריה
כדי שהשנה תהיה מתוקה | צילום: מעיין סלע
כדי שהשנה תהיה מתוקה | צילום: מעיין סלע
כדי שהשנה תהיה מתוקה | צילום: מעיין סלע
על הדבש ועל הרימון
אגרות ברכה. זוכרים את המנהג? ואם כבר, אז למה שלא יהיו אנושיות? גורו המייקאפ בועז שטיין הטיל על ענבל כנרי, מורה בכירה בבית ספרו, ועל תלמידיה, משימה מאתגרת: לייצר שתי ברכות חג, כדי שתהיה לכולם שנה דבש, מלאה כרימון בבשורות נהדרות.
כנרי גייסה שתי יפהפיות לביצוע המשימה. האחת אופרה בדומה ליערת דבש, שעל פניה ניגר דבש מתוק וזהוב (אמיתי לגמרי). השנייה הפכה לנציגת חג נוספת, בהשראת הפרי עם הכתר שגרעיניו הסמוקים כובשים את העין. ככה בדיוק נראית שנה מתוקה ופורייה.
5 צפייה בגלריה
ברכת שנה טובה אנושית | צילום: אוראן
ברכת שנה טובה אנושית | צילום: אוראן
ברכת שנה טובה אנושית | צילום: אוראן
ויהי עור: לימון וכפית דבש
לימור אליהו, קוסמטיקאית P.M.E מרצה בכירה לקוסמטיקה מתקדמת, עוסקת כל השנה בשיקום העור באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וחומרים פעילים כמו פפטידים, שקוראים תיגר על פיגמנטציה.
אבל השבוע, את כל מי שמבשלת, טורחת ומארחת, מפנקת אליהו ברגע של רוגע, עם מסכת תפוח בדבש ולימון.
איך עושים את זה?
מרסקים בבלנדר תפוח עץ מקולף עם כפית דבש וכפית מיץ לימון סחוט טרי. מורחים את העיסה שהתקבלה על הפנים ומחכים כרבע שעה. מסירים בשטיפה במים קרירים בלבד. הדבש אנטיבקטריאלי ומוסיף לחות. הלימון משפר אחידות בגוון העור ומעניק זוהר. התפוח מחדש את מרקם העור בזכות החומצה המאלית.