מתחם Expo Eilat ייפתח בחודש אוקטובר באילת על ידי קבוצת משקיעים ואנשי עסקים, וביניהם מישהו מסקרן שמוכר לכם היטב, מתחום אחר לחלוטין.
2 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: אלוני מור)

היום (א') התפרסם כי "ליאם הפקות" של הזמר אייל גולן תחזיק כ־25% מהמיזם באילת אשר יכלול שלושה מתחמים: "ספייס" - מתחם כנסים ומופעים ברמה בינלאומית, "אמיליה" - חלל לאירועים פרטיים ועסקיים ו־"Muse" בר־מסעדה מעוצב.
המתחם משתרע על שטח של 11 דונם, וייפתח בחודש אוקטובר הקרוב על שרידי שדה התעופה המיתולוגי בעיר על ידי קבוצת שותפים בהשקעה של 45 מיליון שקל.

2 צפייה בגלריה
אקספו אילת
אקספו אילת
אקספו אילת
(הדמיה: workit studio)

המתחם, שחלקו הראשון צפוי להיפתח באוקטובר 2024, יפגיש בין עולמות תוכן של אירוח, קולינריה משובחת, מוזיקה ופתרונות רחבי היקף לאירוח רב מימדי, חדשני ומוביל טכנולוגית ועיצובית, ויביא לאזור בשורה בינלאומית מעוררת השראה וייחודית.

קראו גם:

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת: "העיר אילת גאה על פתיחת מתחם האקספו הגדול והאיכותי שמוקם בימים אלה בפארק הטרמינל על שטחו של שדה התעופה הישן של העיר. המתחם שנבנה בהשקעה אדירה ובסטנדרטים בינלאומיים ייתן מענה ראוי וחדשני לאירוח כנסים ואירועים גדולים מהארץ והעולם, כיאה לעיר תיירות בינלאומית. אני מודה ליזמים ולמשקיעים, שמאמינים כמונו בעתידה של אילת ושותפים להתפתחות האדירה של העיר".