הזמר איתי לוי ולי קופר חתמו על הסכם, במסגרתו הם ממשיכים יחד לעונה חמישית, ולוי ימשיך להיות הפרנזטור של המותג.
שכרו של לוי מוערך בכ-700 אלף שקלים לשנה. החוזה החדש כולל שתי עונות (קיץ וחורף) וקפסולת בגדים שתעוצב על ידי לוי בשיתוף מעצבי הבית של לי קופר.
מסע הפרסום הראשון בכיכובו יעלה במהלך חודש מרץ 2022, בתקציב של כ-3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2022.
קראו גם:
קמפיין הקיץ כולל פריסה רחבה במדיות מובילות, ביניהן הנכסים הדיגיטליים שברשות איתי לוי, שלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור וברשתות החברתיות.
"זו כבר השנה החמישית שאנו מביעים אמון מחודש באמן איתי לוי וגאים על החיבור אתו", אומר דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל. "שיריו מתנגנים בכל בית והוא ביסס את מעמדו בצמרת המוסיקה בישראל.
"נוצרה הלימה בין הערכים שמקדם איתי לוי לבין הערכים המסחריים והמקצועיים שמבקשת לקדם החברה כגון יצירתיות וחשיבה מתמדת להתפתחות ופריצת דרך".