'קבוצת שניב-סאסאטק' העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, יוצאת בימים אלו, לקראת החגים, במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, שמטרתו השקת מותג חומרי הניקוי טאצ' ובהיקף של מיליוני שקלים.

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ' אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
(צילום: עומר וידר)

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ' אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
(צילום: עומר וידר)

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ' אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
(צילום: עומר וידר)

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ' אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
(צילום: עומר וידר)

החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף, עוד לפני החגים, שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל. את הקמפיין נבחרה להוביל מלכת היופי במיל' וחובבת הניקיון מרחובות, אילנית לוי, שכבר הספיקה לחתום עם החברה לשלוש השנים הבאות.

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ' אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ'
(צילום: עומר וידר)

בפרסומת, אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים, בכל פעם עם מוצר אחר, תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת: "חולת ניקיון".