"כנפיים של קרמבו", תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, וזיו קורן, צלם בינלאומי עטור פרסים שמציג במוזיאונים הגדולים בעולם, משתפים פעולה: הציבור מוזמן לרכוש מצילומי האמן - כתרומה להמשך פעילות התנועה ואלפי חבריה ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
מפעל קטורת בוויטנאם
מפעל קטורת בוויטנאם
מפעל קטורת בוויטנאם
(צילום: זיו קורן)
"אני מלווה מרחוק את העשייה ב'כנפיים של קרמבו' כבר שנים", אומר קורן. "אני לא אדם שמתרגש מכל דבר, אבל משהו בקסם של תנועת הנוער הזאת, שמשלבת ילדים ובני נוער עם ובלי מוגבלויות באותה מסגרת חברתית, מחבר אותי לצילומים היותר מרגשים שלי מתרבויות העולם השלישי ולאותנטיות שמחברת הכל ללב.
"לכן לראשונה החלטתי להנגיש לציבור הרחב, במחיר שווה לכל כיס, שש מיצירותיי לטובת גיוס כספים למימון הפעילות של אלפי בני הנוער המדהימים שבתנועה".
"אנחנו מברכים על היוזמה המרגשת של זיו קורן", אומרת טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו'. "אנחנו נרגשים מכך שהחליט לתרום מצילומיו דווקא לגיוס מימון להבטחת הפעילות של ילדי 'כנפיים של קרמבו'.
2 צפייה בגלריה
מגרש משחקים בקובה
מגרש משחקים בקובה
מגרש משחקים בקובה
(צילום: זיו קורן)
"כתנועה המלמדת ילדים ובני נוער לחיות ביחד, לחבק את השוני ולראות בו דבר מבורך שיש לתת לו מקום, כדי לאפשר לכל אחד להיות מי שהוא, אני מאמינה שבאופיו ובגישתו לאמנות הצילום זיו מחזיק באותם ערכים ממש, שניכרים מאוד בעבודתו כאמן".
'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער ארצית שמונה 78 סניפים בפריסה ארצית. התנועה, הראשונה והיחידה מסוגה בעולם, מובילה שינוי חברתי עבור ילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים.
פעילים בה ביחד, בסובלנות ובקבלה הדדית אלפי פעילים דתיים וחילוניים, מוסלמים, בדואים, יהודים, נוצרים ודרוזים. התנועה מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח.
קראו גם:
זיו קורן הוא צלם דוקו ועיתונות עטור פרסים ובעל מוניטין בינלאומי, המתעד נושאים הומניטריים וחדשותיים בארץ ובחו"ל. בשלושת העשורים האחרונים הוא סיקר כמה מהאירועים הדרמטיים ביותר בעולם וקנה לו שם כאחד מצלמי הדוקו החשובים של ימינו.
צילומיו זכו עד כה בכ-40 פרסים יוקרתיים, הוצגו בכ-120 תערוכות בעשרות מדינות ומרוכזים ב-18 ספרים שהוציא לאור.
הצילומים הנבחרים לרכישה כתרומה: נזירים צעירים במיאנמר, 2016. הכנת לבנים בהודו, 2019. מגרש משחקים בקובה, 2017. דייגים באגם אינלה, מיאנמר, 2016. מפעל קטורת בוייטנאם, 2018. נזירות צעירות במנדליי, מיאנמר, 2017.
הצילומים יודפסו על נייר Canson Infinity וימוסגרו ברמת איכות מוזיאלית, חתומות וממוספרות ע"י זיו קורן.
עלות תמונה: 490 שקלים (מתוך סדרה מוגבלת של 100 עותקים בלבד). גודל תמונה: 30 ס"מ X 20 ס"מ.
העלות אינה כוללת דמי משלוח.
היצירות מוצעות למכירה בחנות הדיגיטלית של התנועה: