מגרשים למכירה, מגרשים להשקעה ונדלן מסחרי – א.ב מוראנו
א.ב מוראנו מאתרת ומשווקת מגרשים למכירה ברמות סיכון שונות באזורי הביקוש ובמחירים אטרקטיביים למשקיע הפרטי. היתרונות ברכישת מגרש להשקעה דרך חברת א.ב מוראנו רבים ומגוונים החל ממחיר משתלם ועד מעטפת שירותים שהמשקיע מקבל עד להשלמת העסקה, תנאי מימון אטרקטיביים וניסיון רב שהחברה מביאה ורזומה מוכח של הצלחות בתחום השקעות הנדלן המניב בישראל.
1 צפייה בגלריה
רכישת מגרש להשקעה
רכישת מגרש להשקעה
רכישת מגרש להשקעה
(צילום: FREEPIK)
אז אנחנו מסכימים שרכישת מגרש להשקעה היא עסקת נדלן אטרקטיבית אך לא רבים קופצים על ההזדמנות משום מה. ייתכן שנראה לכם שהשלמת עסקת רכישה של מגרש להשקעה גדול עליכם, שאין לכם הון עצמי מספיק או שאתם לא סומכים על הצעת המכירה או החברה המציעות אותה. אין ספק שכאשר אתם עומדים להשקיע את מיטב כספכם בכל אפיק השקעה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באדמה, קרקע או מגרש להשקעה שלא ראיתם במו עיניכם ורק ראיתם תמונת הדמיה שלו ואת סכום קניה המפתה, גורמת לרבים לא להיכנס לתחום ולוותר על ההזדמנות האמיתית שעסקת רכישת מגרש להשקעה מספקת למשקיעים. אז נכון, צריך לבדוק בשבע עיניים את טיב החברה ולקרוא את האותיות הקטנות, להשיג מימון עצמי ולהצטייד בסבלנות רבה, אך עבור מי שיש לו את כל אלה ומסוגל עבוד ברצינות למען הגשמת חלום רכישת ובעלות על מגרש להשקעה, בסופו של דבר מדובר בעסקה משתלמת בהחלט.
עסקת הנדלן שתשיג לך את התשואה הגבוהה ביותר – א.ב מוראנו
מגרש להשקעה יכול להיות האקזיט שלך, העסקה הכי רווחית שלך ובוודאי העסקה שתשיג לך את התמורה הגדולה ביותר על הכסף שלך כיום כאשר אין אפיקי השקעה משתלמים יותר בנמצא, לא בבנק ולא באף מקום אחר. השקעות נדלן הן הבטוחות והמשתלמות ביותר בכל העולם ובישראל במיוחד ומחירי הדיור לא יורדים כאן לעולם למעט משבר הדיור החד פעמי בשנות ה-80. מאז שוק הנדלן רק עולה וצומח משנה לשנה ויותר משקיעים מגלים את הכדאיות המוכחת של השקעות בתחום הנדלן בכלל וברכישת מגרש להשקעה בפרט!
קונים מגרש להשקעה באזור מבוקש במחיר אטרקטיבי
מחפשים מגרשים למכירה, מגרשים להשקעה ועסקאות נדלן מניב בישראל? חברת א.ב מוראנו תשמח להיפגש בפניכם על מנת להציג בפניכם את הפרויקטים שעל הפרק כיום הנמצאים ברשות החברה בערים כמו הוד השרון ורעננה, ערים שהוכיחו את עצמן בעשור האחרון כערים שהשיגו את התשואה הכי גבוהה עבור משקיעי הנדלן בערים הללו בישראל.
השאירו פרטים ונקבע פגישת היכרות במהלכה תקבלו מפה מדויקת של עולם השקעות הנדלן בארץ, תבינו כיצד השוק הזה פועל ותקבלו גישה בלעדית לנתונים ומספרים שיעזרו לכם להבין איפה נמצא הכסף הגדול והבטוח ואיפה אתם צריכים לרכז את מלוא תשומת הלב והמאמצים שלכם על מנת להשקיע את הכסף שלכם כך שהוא יניב לכם תשואות מטורפות בעוד כמה שנים.
השקעה נדלן מול השקעה בשוק ההון
הקרב הנצחי בין השקעות בשוק ההון לבין השקעות בנדלן העלה הילוך ב-2020 והוא מתחמם עוד יותר עכשיו. אין ספק שהקורונה יצרה מצב מעניין וייחודי בעולם, דבר שהשפיע גם על שוק הנדלן ועל שוק ההון. אם תרצו אפשר לדמות את הקרב בין השניים לקרב אגרוף בין עשרה סיבובים או אין סוף סיבובים. שנת 2020 הייתה שנה מוזרה ביותר עבור השווקים. בהיוודע על המגפה שווקי ההון בעולם צנחו במעל 30 אחוזים בחצי הראשון של השנה בעוד ששוק הנדלן לא הניד עפעף. אפשר לומר שזה היה נוק אאוט של שוק הנדלן לשוק ההון בהתחלה אך בחצי השני של השנה שווקי ההון התחילו ראלי מטורף של עליות שערים שנמשך עד היום. מנגד שוק הנדלן הופל בעצמו אל הקרשים עם שיתוק מוחלט של כל ממד פיזי בעולם שהבולט בהם הוא שוק הנדלן.
שוק הנדלן המסחרי ספג את המהלומה הקשה ביותר עם הסגרים ואי ההגעה למשרדים, המעבר לעבודה מהבית ומחירי הנכסים והשכירות של חנויות, משרדים, קניונים ומרכזי קניות שחוו את הירידה הכי גדולה של הענף מאז ומעולם.
בשוק הדיור הפרטי לעומת זאת חלה מגמה מעניינת של עלייה חדה במחירי הבתים הפרטיים וחלקות האדמה בארצות הברית. מחיר העץ, חומר הגלם ממנו נבנים בתים רבים בארצות הברית עלו בחדות ונרשמו ביקושי שיא למגרשים למכירה, קרקעות ובתים פרטיים. משפחות רבות היגרו מהערים הצפופות אל הפרברים. בינתיים שוק ההון המשיך בעליות החדות שלו אך נראה שעכשיו בשנת 2021 לקראת סופה הוא מגיע אל השיא. נהוג לומר ששוק הון מסתכל חצי שנה עד שנה קדימה ואכן לא הייתה סיבה לנפילות החדות בחודש מרץ 2020 כי לא קרה עדיין כלום אך השווקים צפו מראש את השיתוק הכללי בעולם.
כים המצב שונה לגמרי. העולם חוזר בהדרגה לפעילות מלאה והתוצר הלאומי הגולמי היחסי נמצא בשיא כיוון שהעולם חוסר לפעילות אך האינפלציה מגיעה יחד איתו ומאותתת לכולם שאולי היא כאן כדיי להישאר למשך כמה שנים ואינה אינפלציית מעבר כמו שאנליסטים רבים וביניהם הפד חושבים.
מה צופנת לנו שנת 2022 בשוק הנדלן ושוק ההון?
שאלת השאלות היא לאן פנינו מועדות מכאן? האם זן הדלתא ישבית שוב את העולם ואיך זה ישפיע על שווקי ההון ושוק הנדלן? האם האינפלציה תיעצר או תצמח ועוד שאלות שלאף אחד אין באמת תשובות עליהן מכיוון שהקורונה יצרה מצב ייחודי בכלכלה העולמית. דבר אחד אנחנו יודעים בוודאות: אחרי כל שיתוק וירידה באה עלייה. שוק הנדלן מחמם מבערים והביקוש לקרקעות ואדמות שתמיד היה גבוה קיבל משנה תוקף בשל מגפה מטורפת אחת שטרפה את הקלפים לרבים. תמיד יהיה ביקוש לשטח אדמה וקרקע והמעטים שהצליחו ויצליחו בעתיד לרכוש אדמה, בין אם לצורך מגורים או השקעה ומכירה, הם אלו שיוכלו לחייך בסוף היום בידיעה שההשקעה שעשו לפני כמה שנים תניב עבורם פירות בצורה וודאית ותקצור עבורם תשואה גבוהה במיוחד.
מעוניינים לבדוק האם אתם מתאימים להיות בין אלו שזיהו את ההזדמנויות הנהדרות בשוק הנדלן בישראל ולקחו אותן בשתי ידיים? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים מלאים על הפרויקטים שלנו, ייעוץ חינם לפני קביעת פגישת היכרות ומעבר על החומרים אצלנו במשרד. גלשו עוד באתר חברת א.ב מוראנו וקראו עוד עשרות מאמרים בתחום השקעות הנדלן, שירחיבו את השכלתם בתחום ויעזרו לכם לקבל החלטות טובות יותר בכל הנוגע להשקעה בתחום הנדלן המניב בישראל. להתראות ובהצלחה!
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133
טלפון: 03-949-9669
abmoreno.co.il
מוגש מטעם : א.ב. מורנו יזמות ושיווק נדל"ן