כמובן שאת הכל אתם יכולים בקלות לשכור דרך שירות מקצועי של השכרת ציוד לאירועים.
השכרת שולחנות
קשת האפשרויות להשכרת שולחנות לאירועים היא רחבה מאוד. יש שולחנות קטנים, בינוניים, גדולים וגדולים מאוד. יש שולחנו מתקפלים שהם קלים מאוד לשינוע, יש שולחנות עץ כבדים מאסיביים ויש שולחנות קלי משקל. כמובן שלכל צורך וקונספט מתאימם סוגים שונים של שולחנות אך המגוון קיים וזמין ועם שירות השכרת ציוד לאירועים תוכלו בקלות לבחור את דגמי השולחנות והכמויות הדרושות, ולהנות מהובלה עד לנקודת האירוע, ומאיסוף.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
השכרת כיסאות
אז באופן שונה מאירועים שמתקיימים ב מלונות בצפון שעברו שיפוצים שאז כבר בחרו בשבילכם את העיצוב של הכיסאות, כאן תוכלו לבחור דגמים רבים של כיסאות ובכך לספק נוכחות עיצובית באירוע שלכם. כך למשל כיסאות שקופים להשכרה זו אפשרות מצוינת וטובה, והיא מאפשרת לשלב עיצובים שונים ועיטורים בצורה קלה משום שהכיסאות שקופים. תוכלו לשלב פרחים, סרטים בצבעים שונים, אריגי בדים ועוד.
נקודה חשובה – לא לשכוח
חשוב להיות רגישים לכל מה שקשור למזג האוויר והטמפרטורה. יהיה אשר יהיה מעוצב ומשודרג האירוע – אם האוויר לא יהיה נעים ומסביר פנים לאורחים מבחינת אוורור, טמפרטורה והתאמה לעונות השנה, הרי שהאירוע לא יצלח. לימי הקיץ החמים תוכלו באמצעות השירות של אספקת ציוד לאירועים אפילו אם אתם עושים את האירוע במלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין בחוץ באוויר הפתוח אפשר להזמין בקלות לשלב באירוע שלכם פתרונות מיזוג שונים כמו גם השכרת מצנן. המצנן יעיל ונדרש עבור אירועים בהקיץ המתקיימים באוויר הפתוח. באירועים פתוחים מזגן לא יספק את הצורך של קירור משום שזהו פתרון המתאים לחללים סגורים. לחללים פתוחים נדרש מצנן, והוא מספק לאורחים שלכם פתרון הרבה יותר אפקטיבי בהשוואה למאוורר - אתם יכולים לשכור מאווררים אך הם יהיו פחות מורגשים. תוכלו בקלות לפנות לספק השכרת ציוד לאירועים לייעוץ מקצועי וקבלת הצעת מחיר.
אבל אם היינו צריכים להשכיר שירותים כימיים?
לא פעם יש מקרים שצריכים את השירות של חברת ביובית כדי להשכיר שירותים כימיים, השכרת ציוד לאירועים בדרך כלל עושה שיתופי פעולה עם חברות לשאיבות ביוב וכך בעל האירוע לא צריך להתעסק בתחום קצה זה, הוא פונה ונושא במשא ומתן רק עםחברת ההשכרת ציוד. חשוב היה לדעת זאת.
אבל מה עוד חסר כדי שיהיה מתוק באירוע?
התשובה היא מגשי פירות. מגשי פירות הפכו להיות הן הקינוח והן המנה הראשית בסוגי אירועים שונים. מגשי פירות זכו לכך מכל קינוח אחר בעצם העובדה שהם צבעוניים יפים, נקיים ומוכנים לאכילה. ניתן אם כך להבחין בשלבים הרבים אותם עוברים מגשי פירות עד שהם מגיעים אל האירוע החל משלב בחירת הפירות שטיפת וניקיון הפירות , חיתוך פירות , סידורם במגש הזמנת המגש. כל אלו הם שלבים שכל אחת מהם דורש עבודה קשה ומפרכת וכל אחד מהשלבים הוא הדרך למגש מושלם.
למה חשוב לנקות את הפירות?
לאחר בחירת הפירות פירות עונה הטריים והבשלים ביותר חשוב לדעת ככל שפירות טריים במיוחד כך הם גם מלאי לכלוך וגרעינים. הייחוד של מגשי פירות לעומת קינוחים אחרים שהם מוכנים לאכילה מיידית לפני חיתוך הפירות, הם חייבים לעבור שטיפה וניקוי מחלקים שאינם נאכלים.
איך מתבצע הניקוי?
הניקוי מתבצע על ידי צוות מיוחד האחראי לנקות כל פרי ופרי הניקוי מתבצע בשני שלבים השלב הראשון הוא השלב של ניקוי מלכלוך הוא מתבצע באמצעות סבון המיועד לשטיפה של פירות וירקות הוא שוטף את הפירות הן מלכלוך והן מחיידקים וטפילים שונים הנצמדים לקליפת הפירות.
השלב השני כולל ניקוי של הפירות השטופים ובעזרת סכין מקלפים קליפות שונות מגלענים גלעינים מפירות שונים ובעיקר מכינים את הפירות לחיתוך. בדרך כלל כאשר מכינים מגש פירות מדובר על כמות גדולה ביותר של פירות ולכן עבודה זו לעיתים אורכת זמן רב חשוב מאד לבצע את העבודה לאט ובזהירות על מנת לוודא כי כל האורחים יוכלו לאכול פירות נקיים במיוחד .
על מה חשוב להקפיד בשלב זה?
• צוות מיומן האחראי על שטיפת פירות
• סיבון של הפירות בסבון מיוחד ושטיפה של הסבן במים זורמים בכמות רבה
• הוצאה של חלקי פירות שונים שאינם ניתנים לאכילה כמו קליפות גרעינים וגלעינים.
נסכם אם כן, שמגשי פירות יכולים לשם את החוויה באירוע שלכם.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall