מסע מקצועי יוצא דופן
ד"ר פרייז, שהגשים חלום ילדות כשלמד רפואה וטרינרית באיטליה, חזר לישראל עם ידע מקיף ורעיונות חדשניים. "למדתי באיטליה לא רק את הרפואה," הוא מספר, "אלא גם את החשיבות של גישה הוליסטית לבריאות בעלי החיים." גישה זו הפכה אותו לשם דבר באזור, עד כדי כך שרבים מחפשים "וטרינר ברחובות" ומגיעים אליו לנס ציונה בשל המוניטין שצבר.

1 צפייה בגלריה
ד"ר אורי פרייז
ד"ר אורי פרייז
ד"ר אורי פרייז
(צילום: מרפאה וטרינרית של ד"ר אורי פרייז)

טכנולוגיה מתקדמת במרכז הטיפול
המרפאה מצוידת בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. "המעבדה שלנו מספקת תוצאות תוך דקות, מה שמאפשר לנו לאבחן ולטפל במהירות," מסביר ד"ר פרייז. "מערכת הרנטגן הדיגיטלית שלנו מאפשרת דיוק אבחוני שלא היה אפשרי בעבר." זו לא סתם התפארות בציוד - זוהי הבטחה לטיפול מהיר, מדויק ויעיל יותר.

שילוב ייחודי של רפואה מערבית ומשלימה
מה שמייחד את המרפאה של ד"ר פרייז הוא השילוב בין הרפואה המערבית המסורתית לבין שיטות טיפול אלטרנטיביות. "ראינו תוצאות מדהימות בשילוב טיפולי עלוקות, לייזר רך ודיקור סיני," הוא מתלהב. "זה מאפשר לנו לטפל במקרים מורכבים שלא תמיד מגיבים לטיפול קונבנציונלי."

ניסיון רב שנים בניתוחים מורכבים
ד"ר פרייז בעל ניסיון רב שנים בניתוחים מורכבים; "כל ניתוח הוא אתגר," הוא אומר, "אבל הסיפוק כשבעל החיים חוזר לתפקוד מלא הוא עצום."

אווירה תומכת ומרגיעה
המרפאה ממוקמת באזור ירוק ושקט בנס ציונה, מה שמפחית את הלחץ הן של בעלי החיים והן של בעליהם. "סביבה רגועה היא חלק חשוב מהטיפול," מסבירה מאיה פרייז שלסקי, מנהלת המרפאה.

שירות אזורי מקיף
למרות שהמרפאה ממוקמת בנס ציונה, היא משרתת אזור רחב הרבה יותר. מאיה מציינת: "המוניטין שלנו התפשט בזכות הטיפול המסור והתוצאות המצוינות. אנחנו גאים לשרת את כל אזור השפלה."

מעבר לרפואה - קשר אישי
ד"ר פרייז מאמין שהקשר האישי הוא מפתח לטיפול מוצלח. "אני מכיר כל חיה וכל בעלים," הוא מדגיש. "זה מאפשר לי להתאים את הטיפול לא רק לבעיה הרפואית, אלא גם לאופי ולסגנון החיים של המטופל ובעליו."

למה לבחור במרפאה של ד"ר פרייז?
1. טכנולוגיה מתקדמת לאבחון מהיר ומדויק
2. שילוב ייחודי של רפואה מערבית ומשלימה
3. נסיון רב בניתוחים מורכבים
4. גישה הוליסטית לבריאות בעלי החיים
5. אווירה תומכת ומרגיעה
6. שירות אישי ומסור
7. מיקום נוח המשרת את כל אזור השפלה

"בסופו של יום," מסכם ד"ר פרייז, "המטרה שלנו היא לא רק לרפא מחלות, אלא לשפר את איכות החיים של בעלי החיים ובעליהם. זו השליחות שלנו."

אם אתם מחפשים את הטיפול הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם, המרפאה הווטרינרית של ד"ר אורי פרייז היא המקום. כאן תמצאו את השילוב המושלם של מומחיות רפואית, טכנולוגיה מתקדמת, וטיפול אישי ואוהב. אפילו תושבי ראשון לציון שמחפשים "וטרינר בראשון לציון" מגלים שהנסיעה הקצרה לנס ציונה משתלמת עבור הטיפול האיכותי שהם מקבלים. כי חיית המחמד שלכם ראויה לטוב ביותר.

כתבה זו נכתבה בשיתוף מגזין רפואה של קבוצת מקומונט

מוגש מטעם :מרפאת וטרינרית של ד"ר אורי פרייז
פורסם לראשונה: 15:03, 10.07.24