השיער שעל הראש מקרין על כל ההופעה החיצונית. הוא נותן דגש לפנים יפות כשהוא מעוצב, מספק גבריות ועוצמה כשהוא מלא ונראה מיוחד כאשר הוא צבוע בגוונים שיש בהם זוהר שיק וגלאם. כדי להיות חלק מעולם עיצוב השיער ולפתח קריירה מצליחה - רבים בוחרים בקורס מקצועי שיספק תעודה, ניסיון ועבודה מובטחת.
אז מה כולל קורס עיצוב שיער? בתחילה חשוב להבין כי מדובר בקורס עיצוב שיער מקצועי לכל דבר שנעשה בפיקוח משרד הכלכלה, זאת אם תבחרו מכללה מתקדמת ואיכותית. קורסים כאלה מחולקים על פי סוגים כאשר סוג 1 עוסק בספרות ומשם אפשר להתקדם אל עיצוב שיער ושאר נושאים חשובים. מסלולי הקורסים כוללים את קבלת כל הכלים, המיומנות הידע והניסיון הדרושים לספרים בארץ ובעולם. בחרו קורס שמפוקח על ידי משרד הכלכלה וכזה שמשלב מסלולים רציניים עם מספיק שעות אקדמיות לקבלת תעודה בסיום הקורס.
1 צפייה בגלריה
בית ספר לספרות דיויס ואודי
בית ספר לספרות דיויס ואודי
בית ספר לספרות דיויס ואודי
(צילום: FREEPIK)
מה לומדים? תלמידים שיכנסו ללימודים כאלה יוכלו להתפתח בתחום עיצוב שיער וספרות כאשר רבים יפתחו את כישרונם הטבעי לאסתטיקה ועיצוב. בתכנית לימודים איכותית וטובה ויסודית תלמדו את כל מה שקשור לתספורות נשים, עיצוב שיער בפן, התלמידים ילמדו מהן תסרוקות הבסיס, כיצד מערבבים צבעים, איך יוצרים גוונים ופסים, התלמידים יכירו טכניקות כמו סלסול או החלקה תוך הכרות עם סוגי החלקה שונים. עוד ילמדו הסטודנטים כיצד מתאימים תספורות למבנה הפנים ומהן הטכניקות הבסיסיות בתספורות בנים, והכול תוך לימוד עיוני ומעשי שמשלב התנסות אמיתית ותרגולים במספרה ובסלון עיצוב שיער שבו מנטורים בתחום.
כיצד בוחרים קורס עיצוב שיער? כאשר אתם בוחרים את מסלול הלימודים שימו לב כי המכללה אכן פועלת תחת ההשגחה ופיקוח של משרד העבודה וכי בסוף הלימודים תוכלו לקבל תעודה שמכשירה אתכם לעבודה בכול מקום, בארץ ובעולם. בחרו מכללה שתספק לכם ידע חשוב כמו כזה שעוסק בגוף האדם, בדרמטולוגיה, בקטריולוגיה, כימיה ותורת השיערה. בחרו את המקום בו תקבלו את כל הכלים והמכשירים כמו גם את ציוד העזרה הראשונה הדרוש במספרות ותדעו איך להשתמש בו. חשוב לבחור קורס אצל דיויס ואודי שיספק לכם את המיומנות הנדרשת מספרים וכזה שיקנה לכם את הטאצ' הייחודי שלכם כמעצבי שיער. כך תוכלו להשתלב בקריירה מצליחה בכל מקום, בארץ או בעולם.