אם זו הפעם הראשונה שאתם עוברים דירה, יכול מאוד להיות שיש לכם הרבה שאלות: מה עלי לעשות? מהם השלבים הנכונים? מתי הזמן הנכון לבצע כל דבר? איך לא לשכוח כלום? והכי חשוב: היכן מתחילים בכלל לחפש חברת הובלה? אם אתם עוברים בקרוב, אבל ממש בקרוב, קודם כל תדעו שהובלות דירה ברחובות עושים עם גט-מובינג, עכשיו באמת כדאי שתתחילו לזוז ותעשו את כל מה שדרוש כדי להזמין חברת הובלה מקצועית ואמינה בזמן.

1 צפייה בגלריה
GetMoving
GetMoving
GetMoving
(יח"צ)

הדרך להיזהר ממובילים סוררים

אלפי אנשים עוברים דירה בכל שנה, למרות שרק אחוז קטן מתנסה בהונאות של חברות הובלה, עדיין נושא זה אינו מתקבל על הדעת. ולמרות זאת תחום ההובלות מספיק פרוץ כדי שמקרים מסוג אלו ימשיכו להתרחש. אם בעולם האמיתי הייתם צריכים לבדוק שחברת ההובלות היא אמינה בכל אמצעי שעומד לרשותכם, אתר GetMoving חוסך מכם את הזמן והטרחה ועושה זאת עבורכם. כל החברות אשר נמצאות במאגרי החברה נבחרו בפינצטה והן מחויבות להסכמי עבודה קפדניים. עבורכם המשמעות היא שקט נפשי, כך תוכלו לדעת שכל חברה בה תבחרו תספק שירות מקצועי ואמין, מה גם שתוכלו לבסס את החלטתכם על ביקורות וחוות דעת של לקוחות קודמים.

הבחירה עליכם, המחקר עלינו

התחרות בענף ההובלות מאוד גדולה ובלי קשר למקום בו אתם גרים, עומד לרשותכם היצע נרחב של אפשרויות. אך במקום שאתם תצטרכו לערוך את המחקר ולחפש את החברה בעצמכם, אנו עושים את "העבודה השחורה" עבורכם עם מאגר ובו 200 חברות הובלה מקצועיות ואמינות. קחו בחשבון שגם אם אתם משתמשים בשירותי הובלות רק ליום אחד, ביום הזה הרבה דברים יכולים להשתבש. לכן אם תוכלו לבצע בחירה חכמה באמצעות הכלים שאנו מעמידים לרשותכם, תוכלו לחסוך מעצמכם התמודדות לא נעימה, הפתעות לא צפויות ותקלות אפשריות.

אז איך זה עובד בעצם?

במרכזו של אתר GetMoving עומדת מערכת חכמה שמאפשרת לכם לפתוח מכרז לחברות הובלה ולהשוות מחירים בזמן אמת. הייחוד של המערכת הוא בכך שמאפשרת לכם למצוא חברת הובלה זולה ואיכותית (כן יש חיה כזאת) בחיפוש קל ופשוט. תוצאות המכרז יוצגו בפניכם אונליין ובשקיפות מלאה, יציגו חוות דעת וביקורות של לקוחות קודמים ויעזרו לכם להגיע לבחירה מושכלת, חכמה ומשתלמת. צוות האתר זמין עבורכם לכל אורך הדרך, מתחילת המעבר ועד סופו, כשהוא מפקח על על התהליך ועל החברות השונות.
מעבר הדירה מעולם לא היה פשוט יותר, בעזרת אתר GetMoving תוכלו לעבור דירה מרחובות, בתוכה ואליה בקלות וביעילות ולמצוא חברת הובלות אמינה, משתלמת ומקצועית!