טיפולי שיניים חשובים לא רק לשמירה על היגיינת הפה אלא גם לבריאות הכללית. טיפול תקופתי אצל רופא שיניים יכול למנוע מגוון רחב של בעיות שיניים ופה, כולל דלקות ומחלות חניכיים שעלולות להשפיע לרעה על הבריאות הכללית - מכאבים כרוניים, דרך חוסר שינה ועד התפשטות של הדלקת לאיברים נוספים בגוף.

2 צפייה בגלריה
השתלות שיניים
השתלות שיניים
השתלות שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)

מעבר לכך, טיפולי שיניים תורמים למראה החיצוני ולביטחון העצמי, וכן מסייעים בשמירה על תפקוד נכון של הלסתות והלעיסה. עם זאת, רבים נוטים לדחות את הטיפול בשיניים מפחד, עלות או חוסר ידע על חשיבותו. דחיית הטיפול יכולה להוביל לבעיות רפואיות מורכבות יותר ולעלויות גבוהות יותר בהמשך. לכן, חשוב להתייחס לבריאות השיניים כחלק בלתי נפרד מהשמירה על הבריאות הכללית ולכן ביקור חצי שנתי אצל השיננית וביקור שנתי אצל רופא השיניים חייבים להיות חלק בלתי נפרד מהשמירה על הבריאות ממש כמו בדיקות דם, אכילה נכונה וספורט.
כשמדברים על טיפולי שיניים, אחד הטיפולים המשמעותיים והחשובים הם השתלות שיניים. השתלת שיניים כוללת יותר מפרוצדורות רפואיות רגילות, השתלות שיניים הן פתרון חשוב במיוחד למי שאיבד שיניים, שכן הן מאפשרות שחזור פונקציונלי ואסתטי של השיניים החסרות. השתלות מסייעות לשפר את איכות החיים, מספקות תמיכה לשיניים הסמוכות ומונעות בעיות בלסת ובעצמות הפנים. בנוסף, הן שומרות על צורת הפנים ומאפשרות תזונה נכונה ובריאה על ידי שיפור יכולת הלעיסה.

2 צפייה בגלריה
השתלות שיניים
השתלות שיניים
השתלות שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)

השתלות שיניים הן לא רק תהליך רפואי, אלא גם תהליך פסיכולוגי. אדם שמגיע להשתלת שיניים לרוב יסבול ממחסור במספר שיניים לפחות - דבר, שמעבר לפגיעה ביכולת הלעיסה פוגע גם ביכולת הדיבור ובמראה החיצוני ולכן ההשפעה של מחסור בשיניים מתבטא הרבה פעמים בביטחון עצמי נמוך וריחוק חברתי.
כדי לשנות את המצב הזה, המטופל צריך להרגיש בנוח ובטוח בכל שלב של הטיפול. זהו מרכיב חשוב בהצלחת ההשתלה, וזה בדיוק מה שמרפאת ד"ר אלי דולב ברחובות מתמקדת בו. המטופלים מקבלים תחושת ביטחון ונוחות מירבית כבר משיחת הטלפון הראשונה למרפאה, וזאת בזכות הידע והניסיון הרב של הצוות, וגם בזכות הציוד והטכנולוגיה המתקדמת ביותר שבה הם משתמשים.

כל מטופל ומטופלת שמגיעים אל מרפאת דולב ברחובות, עוברים קודם כל בדיקה מקדימה שבה נבחן בפירוט רב מצב הפה והלסת - דרך סריקות דיגיטליות ובדיקה פיזית של הרופא. לאחר האבחון, נבחר טיפול המתאים ביותר למטופל בהתאם למצבו הרפואי ולדרישותיו הפרטיות. במהלך הטיפול, נעזרים בטכנולוגיה המתקדמת כמו דיגיטליזציה של התוכנות הרפואיות ושימוש במכשירים חדישים ומתקדמים. גם לאחר הטיפול, המטופל מקבל ליווי רפואי מלא לאורך תהליך השיקום. התהליך מצריך לא רק אמון ברופאים ובצוות הרפואי, אלא גם תמיכה והדרכה של צוות המרפאה. במרפאת דולב ברחובות, מעניקים לכל מטופל את הטיפול הטוב ביותר עד לרגע הסיום של השיקום.
מרפאת ד"ר אלי דולב ברחובות מעניקה דגש מיוחד לחווית המטופל, מתוך הבנה שהטיפול הרפואי הוא גם תהליך פסיכולוגי. לצד שימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות שמאפשרות טיפול יעיל ומדויק יותר, והבנה שעליהם לא רק לטפל בבעיה הרפואית, אלא גם להבין את הצרכים והרצונות של כל מטופל באופן אישי.

בסופו של דבר, מרפאת אלי דולב ברחובות מציעה שיטת טיפול מעולה המשלבת בין ידע רפואי מעמיק, טכנולוגיה מתקדמת ויחס אישי. המטרה העיקרית היא לספק למטופלים טיפול איכותי ומקצועי ביותר. עם מרפאת דולב ברחובות, הכוח של החיוך חוזר במלואו.


מוגש מטעם: מרפאת ד"ר אלי דולב