הסניף פעיל בימים א'-ה' בשעות 9:30-00:20 וכמובן בימי שישי ושבת בהתאם לפתיחת שעות הקניון. הסניף הוא סניף כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ. לקראת השקתן של הפיצות החדשות ברשת. שלום גלעד, ספר לנו עלייך – מי אתה וכיצד הגעת לתחום המסעדנות שמי גלעד ונטורה, אני בן 35 ואני הזכיין של סניף פיצה האט רחובות. בנוסף, אני גם סמנכ"ל המכירות של פיצה האט ישראל ומנהל את הזכיינים בארץ. מלבד העיסוק שלי בתחום המסעדנות אני גם יועץ עסקי ועושה הרצאות לארגונים בזמני הפנוי. את עבודתי בפיצה האט התחלתי בגיל 18, לפני 17 שנה, כעובד מטבח. משם התקדמתי להיות מנהל משמרת ומנהל סניף עד שלבסוף קניתי את הסניף ביחד עם עובדת נוספת שגדלה אצלי בסניף והיום היא מנהלת אותו בפועל ביחד איתי.
2 צפייה בגלריה
פיצה האט
פיצה האט
פיצה האט
(צילום: פיצה האט)
ספר לנו קצת על קהל הלקוחות שלכם - האם יש לכם קהל לקוחות קבועים? בגלל שהסניף ממוקם בתוך קניון, אין לנו לקוחות קבועים והוא פתוח לכולם. למי שמגיע במיוחד עבור הפיצה וכמובן למי שמסתובב בקניון ועוצר לאכול. עם זאת, בתחום המשלוחים דווקא יש את מי שאוהב רק את פיצה האט, וכשמתחשק לו פיצה טובה – הוא יודע שפיצה ברחובות זה רק הפיצה שלנו. בתקופת הקורונה עבדנו בעיקר על בסיס משלוחים והעומס היה גדול מאוד. חשוב לי שהלקוחות שלנו ידעו שיש להם "אמא ואבא". אנחנו רוצים לשמוע ביקורות כדי להשתפר ולא לדרוך במקום.
האם הסניף שלכם עושה אירועים / קייטרינג? בהחלט. אנחנו מגיעים למגוון אירועים, אצל הלקוח בבית או בכל מקום אחר בו יבחר, עם התפריט העשיר שלנו. אשתי היא מפעילת ימי הולדת ואני יודע ממנה שהיום הורים משלמים הרבה מאוד כסף מדי שנה על אירוע יום הולדת, בעיקר על המזון. כדי לאפשר להם לעבור את החוויה הזאת מבלי לקרוע את הכיס אני מציע פיצות במחירים נוחים יותר ממה שיוכלו להשיג במקומות אחרים. מאוד חשובה לי החוויה הטובה שלהם.
מה לדעתך הסוד שהופך פיצה לפיצה מושלמת? חומרי הגלם צריכים להיות איכותיים מאוד כדי שתצא פיצה טעימה וטרייה. יש לנו את הפיצה העבה המיוחדת ואת הפיצה הדקה הקלאסית. הגבינה היא 100% מוצרלה וזה כמובן מורגש היטב בטעם. בנוסף, יש לנו את הפיצות המיוחדות שלנו שהן מה שהופך את חוויית האכילה של הפיצה ליותר מגוונת וכיפית.
2 צפייה בגלריה
פיצה האט
פיצה האט
פיצה האט
(צילום: פיצה האט)
איך עברה עליכם תקופת הקורונה ואיך ההרגשה לחזור לעבוד במתכונת השגרתית? תקופת הקורונה היתה תקופה קשה מאוד, בלי לראות את האנשים במיקום כל כך מרכזי. בכל פעם שסיימנו סגר ואפשר היה להכניס אנשים לקניון זה היה מרגש. הסוחרים פתחו סחורות והלקוחות נכנסו בהתרגשות. קשה לי להסביר את התחושה. במהלך התקופה היה לנו עומס משלוחים גדול מאוד ומטבע הדברים היו עיכובים לא קטנים ולפעמים פקשושים. אני מודה ללקוחות על הסבלנות שלהם. אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולהיות טובים יותר עבור הלקוחות שלנו. חשוב לנו לקבל כל הערה או ביקורת כדי ללמוד ממנה ולהמשיך להציע את הפיצה הטעימה ביותר עם השירות הטוב ביותר.
שבועות בפתח ושמענו שיש לכם לא מעט מנות חלביות מהממות מלבד לפיצה - ספר לנו עליהם קצת יש לנו בסניף כמובן את הפיצות המוכרות שלנו אך לא רק. גם פסטות, קישים, פוקאצ'ות, סלטים ומגוון רחב של קינוחים חלביים עשירים. אין ספק שהתפריט שלנו יכול להעשיר מאוד את שולחן החג. בימים אלה אנו משיקים שתי פיצות חדשות – פיצה שמנת תרד ופיצה רוזה (שמנת ועגבניות יחד) ואני בטוח שכולם יתאהבו בהן.
מהי הפיצה המועדפת עליך? הפיצה האהובה עליי היא הפיצה הדקה כי אכלתי יותר מדי מהפיצה העבה ואני רוצה לגוון. הלקוחות שלנו מעדיפים את הפיצה העבה על פני הדקה ביחס של 60-40 אחוז.
פורסם לראשונה: 13:11, 27.04.21