לפני שאתם בוחרים מיטה מתכווננת חכמה (Smart Bed) מבית סוויס סיסטם, חשוב לקבל את הטיפים הנכונים לבחירה המותאמת ביותר בשבילכם.
מה צריך לבדוק לפני שקונים מיטה זוגית? איך מתאימים מזרן לגב? ואיך בחירה במיטה זוגית מתכווננת חכמה ומתקדמת תשפר בצורה ניכרת את איכות השינה ואיכות החיים שלכם?

1 צפייה בגלריה
מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם
מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם
מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם
(יח"צ)

איכות המזרן

חברת סוויס סיסטם מציגה מבחר גדול של מיטות מתכווננות בגדלים וסוגים שונים, מלבד הנראות משתמשי השינה בישראל ובעולם מחפשים שני היבטים מרכזיים בכל רכישת מיטה זוגית חשמלית חדשה: נוחות ובריאות.
אם תבחנו מיטה זוגית אורטופדית רגילה, תגלו שמה שהופך אותה למיטה אורטופדית הוא מזרן אורטופדי שמונח על משטח השינה הרגיל.
בחירה במזרן אורטופדי על משטח שינה הם אפשריים בהחלט, מבין מזרני השינה של סוויס סיסם תוכלו למצוא את דגם קלאס A, קלאס C, קלאס F ומזרני לבנדר במספר דגמים (תוכלו למצוא באתר את המידע המורחב על כל מזרן, גדלים וסוגים).
בזמן קריאה על סוגי המזרנים תוכלו להיחשף לאיכות חומרי הגלם האיכותיים, מזרנים ללא שימוש בדבקים, תבנית יציקה היקפית, מזרן בייצור יחדני ולא בייצור מרובה/היקפי, טכנולוגיית הזרקת ויסקו ועוד.
יחד עם סוגי המזרנים, תוכלו לקרוא על מזרני הלטקס של סוויס סיסטם, מזרנים איכותיים העומדים בתקנים המחמירים, מתאימים עצמם אל קימורי גופכם, בייצור עם חומרים איכותיים מונעי אלרגיות והענקת אחראיות עד 20 שנה.
בנוסף למזרני הלטקס, תוכלו לקרוא גם על מזרני הויסקו המתקדמים המתאימים את המזרן בהתאם לחום הגוף שלכם, מכילים מינרלים טבעיים אנטי בקטריאליים למניעת בקטריות, כושר התאוששות מהיר יחסית למזרני ויסקו אחרים, פיזור לחצים, מניעת תופעת העקצוץ, סיוע לסחרור הדם וגם כן אחראיות עד 20 שנה. את המזרנים האלו ניתן לשלב במיטה זוגית מתכווננת חכמה (סמארט בד), כמקפצה אל רמת השינה הגבוהה ביותר.

שדרוג למיטה זוגית מתכווננת

בישראל כבר מבינים זה מספר רב של שנים ששינה ומנוחה היא לא רק צורך אנושי בסיסי, השינה חייבת להיות מותאמת באופן מושלם לגוף ולכל מצבי השינה והמנוחה המתבקשים.
היתרון הגדול במיטה המתכווננת של סוויס סיסטם הוא לא רק הדגש על מזרן איכותי ובריא, סוויס סיסטם רוצים לדאוג לכך שלא תצאו מהמיטה עם חשיבות עליונה גם למשטח השינה האורטופדי.
משטח שינה אורטופדי במיטה זוגית מתאפיין ברמת אלסטיות גבוהה, בלימת זעזועים, אזורי קושי שונים בהתאמה למבנה האנטומי של גוף האדם, מניעת גל מחזורי, התאמה למצבי שינה שונים עבור כל משתמש שינה ויתרונות נוספים המספקים עבורכם מיטה זוגית חשמלית המשפרת את איכות השינה בעשרות אחוזים.
יחד עם המזרן האיכותי ומשטח השינה המתקדם, במיטה מתכווננת זוגית כל צד מקבל מנגנון נפרד כדי להתאים את מצב השינה באופן אינדיבידואלי עבור כל משתמש/ת שינה לאזורי הראש, הגב והרגליים.
המיטות המתכווננות של סוויס סיסטם עומדות בתקנים המחמירים ביותר, תוכלו לקרוא על כך באתר בעמוד שינה בטוחה (כל הדו"חות משוקפים לכל דורש).

ארגז מצעים במיטה זוגית

בבחירת המיטה הבאה שלכם, חובה על כל משתמשי השינה לשים דגש לרכישת מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים רחב. המיטות המתכווננות של סוויס סיסטם מאובזרות בארגז מציעים רחב, המאפשר אחסון רב, קל ונוח.
ארגז מצעים רחב מאפשר לכם לאחסן מצעים וחפצים קלים שונים, לבצע סדר וארגון בחדר השינה שלכם ולמנוע ריבים מיותרים.

לבחור מבין עשרות סוגי עיצוב מיטה מתכווננת

המיטה בחדר השינה כבר מזמן לא רק אזור מוצנע לשינה לילית, מיטה זוגית לחדר השינה הפכה להיות אחד המקומות הנפוצים והאהובים ביותר בבית עם התאמה מושלמת לעיצוב של חדר השינה.
סוויס סיסטם מציגה עשרות עיצובי מיטות מסגנונות שונים בעולם, המיטות מעוצבות על-ידי המעצבים הנחשבים בעולם ליצירת תרבות שינה אירופאית, עם עיצוב מיטה החוצה יבשות.
בחירת מיטה זוגית מתכווננת תבוצע בהתאם לטעם האישי שלכם, ליצירת המקום האידאלי ביותר בחייכם כחוויה חושית מושלמת.

מחיר מיטה זוגית מתכווננת: התאמת המיטה לפי עלות

מחירי מיטה זוגית חשמלית חכמה הנקראת "סמארט בד" כמערכת שינה איכותית גבוהים יותר ממיטה זוגית רגילה, הסיבה היא איכות החומרים, הטכנולוגיה המתקדמת והדגש על כל פרט.
מחירי המיטות נעים בכמה אלפי שקלים לכל מיטה, עם אפשרות לרכישת מערכת שינה שלמה ומפנקת, מה שהופך את המיטה לחכמה הרבה יותר.
רכישת מיטה איכותית תספק את הצרכים המרכזיים שלכם בחיים, תשדרג את איכות החיים והשינה שלכם וכן תשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם – השקעה סבירה למוצר איכותי לטווח ארוך, משתלמת בהחלט.
אם בכל זאת אתם מעוניינים במיטה זוגית חכמה וגם מתכווננת אך אין ברשותכם הסכום המתאים כרגע, ניתן להתייעץ עם מוקד השירות של סוויס סיסטם ולברר לגבי מיטה מתכווננת מתצוגה או עודפים, במידה ותמצאו במלאי העודפים את מה שחיפשתם תוכלו ליהנות ממיטה זוגית מתכווננת איכותית, חכמה ומפנקת גם כן.