1 צפייה בגלריה
רחוב הרצל פינת יעקב ברחובות | צילום: אביגיל קדם
רחוב הרצל פינת יעקב ברחובות | צילום: אביגיל קדם
רחוב הרצל פינת יעקב ברחובות | צילום: אביגיל קדם
האירוע התרחש בצהרי יום שלישי לפני שבועיים. אז הבחינה שוטרת בנהג המבצע עבירת תנועה בתחילת רחוב יעקב ברחובות. היא ביקשה ממנו לעצור, אך במקום שהאירוע יסתיים בדו"ח שגרתי, השתלשלות האירועים הובילה למרדף רגלי במרכז רחובות, כולל שקית קוקאין שהתעופפה מהמכונית.
כל זה נחשף בכתב אישום שהוגש השבוע בבית משפט השלום ברחובות נגד תושב רמלה, בשנות החמישים לחייו. כאשר הכל החל בעבירת תנועה שביצע האיש סמוך לפינת הרחובות יעקב ואחד העם.
הנהג התבקש ע"י שוטרת לעצור בצד ולצאת מהרכב. כששאלה אותו לשמו התעכב, ואז נתן לה את שמו של אחיו, ואמר שהוא ממהר לקופת החולים. השוטרת התעקשה, ואז שינה האיש את גרסתו ואמר שהוא בדרך למכר. השוטרת הציצה לרכב והבחינה בשקית חשודה בתוכו, היא שאלה מה יש בתוכה.
הנהג שנבהל מהשאלה, נכנס במהירות לרכבו, השליך את השקית מבעד לחלון. ואז החל לברוח מהמקום בריצה תוך כדי דחיפת שוטר שהיה במקום. לאחר מרדף רגלי הצליח אחד השוטרים לתפוס אותו. בין השניים התפתח ביניהם מאבק, שבמהלכו נפצע השוטר.
האיש הצליח להגיע בחזרה לרכבו, ניסה להפעיל את הרכב בלחיצה על הקוד בקודן, אך השוטר מנע זאת ממנו, ריתק אותו לרצפה מחוץ לרכב ואזק אותו.
בחיפוש שנערך ברכב נמצאו סמים מסוג הירואין וקוקאין, כמו גם בשקית שנזרקה מחוץ לרכב. האיש נעצר והוגש נגדו כתב אישום רחב בגין אחזקת סמים, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון.