פנו אלינו עכשיו לגביי הגשת בקשת בדיקת זכאות עבור החזר מס שלילי ברחובות, החזר מענק עבודה או כל החזר מס אחר לשכירים או עצמאים. הבדיקה עבור החזר מס שלילי ברחובות ועבור כל בדיקת החזר מס אחרת לא עולה כסף! רק אם מגיע לכם החזר מס ותחליטו להגיש בקשה לקבלתו לרשות המס ורק במידה שמגיע לכם החזר, ניקח עמלה כחלק יחסי קטן מהסכום או בכל שיטת תשלום אחרת הנוחה לכם.
החזר מס מענק עבודה ראש העין – אולי גם לכם מגיע החזר מס! בדקו זכאות עכשיו!
החזר מס שלילי ידוע גם בכינויו מענק עבודה, לא להתבלבל עם מענקי הקורונה, מענק העבודה הוא כלי אחר של המדינה בו היא משתמשת כדי לעודד בעלי הכנסה נמוכה להמשיך לעבוד ולא להגיע למצב של אבטלה שכן אז תשלומי דמי האבטלה רבים יותר עבור מהמדינה מאשר מענקי העבודה החד פעמיים, גם אם זה משולם לכם כל שנה. החזר מס שלילי או מענק עבודה הוא תוספת הכנסה המיועדת לבעלי הכנסה נמוכה.
1 צפייה בגלריה
החזר מס שלילי
החזר מס שלילי
החזר מס שלילי
(צילום: freepik)
התנאים לקבלת החזר מס שלילי ברחובות ובכל הארץ – זכותך!
החזר מס שלילי ברחובות (או בכל עיר אחרת בהתאם למקום מגוריכם ומשרד המס אליו אתם משויכים) ניתן לאזרחים מכל הסוגים בהתאם לעמידה בקריטריונים הבאים עבור שכיר או עצמאי העומד בהם:
התנאי הראשון: ההכנסה החודשית הממוצעת של אותו שכיר או עצמאי משכר עבודה ו/או מרווח מעסק גבוהה מ - 2080 ש"ח אך נמוכה מ - 6777 ש"ח.
* עבור הורה יחיד מדובר על מי שההכנסה הממוצעת שלו גבוהה מ - 1280 ש"ח ונמוכה מ - 11546 ש"ח.
התנאי השני: ההחזר מגיע למי שמעל גיל 23 ויש לו לפחות ילד אחד מתחת לגיל 19 שנה או מי שמלאו לו 55 שנים והוא ללא ילדים.
התנאי השלישי: מלבד דירת מגורים יחידה אין בבעלות העובד זכות מקרקעין העולה על 50%.
כל המידע על החזר מס שלילי ברחובות באתר זכותך! בדיקה ללא עלות והגשת בקשה לרשות המס ללא עלות!
חושבים שאתם עומדים בקריטריונים הללו עבור החזר מס שלילי ברחובות או עבור החזר מס מענק עבודה ראש העין או בכל עיר אחרת? פנו אלינו ונסדיר את העניין מול רשות המס ונדאג שהכסף יעבור אל חשבון הבנק שתרצו בהקדם האפשרי! אנו בעלי ניסיון רב בטיפול בתיקי החזר מס שלילי ובכל סוגי החזרי המס האחרים. סייענו למאות אזרחים מכל הסוגים לקבל את החזר המס המגיע להם בממוצע של כ-7000 שקלים! הזכות להחזר המס נשמרת עבורכם על 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית, כלומר יש לכם הזדמנות לקבל כספים שמגיעים לכם מלפני שש שנים אך אם לא תגישו בקשה עוד השנה, שנה אחת תימחק לכם מהזכות וכך על כל שנה שתחכו, תפסידו שנה אחת.
3 טיפים לעצמאים לניהול פיננסי נכון
לא קל להיות עצמאי בישראל ואין ספק שחייו של השכיר קלים יותר כאשר המעסיק דואג לענייניו הכספיים. בנוסף, אין עדיין חוק דמי אבטלה לעצמאים ועצמאים נדרשים לשלם ביטוח לאומי רב ולא נהנים מתנאים נוספים שיש לשכיר כמו ימי מחלה, ימי חופשה ועוד. מי שבכל זאת מעדיף להיות עצמאי ולנהל את העסק שלו לבד בלי בוס על ראש, צריך לכל הפחות להיות בקיא בתחום המיסוי ולדעת אלו פעולות יעזרו לו לשלם פחות ולחסוך יותר במסגרת הוצאות והכנסות העסק.
הנה שלושה טיפים שיכולים לעזרו לכל עצמאי לעשות זאת:
שכירת בעל מקצוע – העסקה של יועץ מס או רואה חשבון לניהול העניינים הכספיים, הגשת דוחות שנתיים וכו' היא הוצאה מוכרת אך מעבר לכך היא הוצאה חכמה שיכול לא רק לחסוך לכם את הזמן ואת כאב הראש בניהול הנהלת החשבונות של העסק בנוסף לצורך שלכם לעבוד בו, אלא גם דבר שיכול לעזור לכם לחסוך כסף רב מדי שנה. רק בעל מקצוע בתחום המכיר את כל התקנות חוקי המיסוי יכול לסייע לכם להתנהל בצורה חכמה מול רשויות המס, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף בכל הנוגע להצהרות הון, דיווחי הכנסות והוצאות וכדומה.
הגשת בקשה להחזר מס – החזר מס, מענק עבודה, החזר מס שלילי וכו' הם כלים שנתנה המדינה לעצמאים על מנת לעודד את בעל העסק ולסייע לו במקרים של הכנסה נמוכה מדיי וגם מי שפתח עסק השנה או לפני שנתיים אך היה שכיר בארבע שנים הקודמות, ייתכן ומגיע לו החזר מס למרות שהפך לעצמאי. בדיקת זכאות פשוטה יכולה לברר זאת ועצמאים רבים מוותרים על זכות זאת ולא בודקים את זכאותם ומאבדים את הזכות לכסף המגיע להם. גם מענקי הקורונה השונים השווים כסף רב צריכים להיות משולמים לעצמאים וחשוב להיעזר בבעל מקצוע או לבדוק לבד באתר רשות המס ולהגיש בקשה לקבלת כל ההחזרים, המענקים והטבות המס המגיעים לכם.
נקודות זיכוי למס והטבות מס נוספות – חוץ מהחזרי מס שנתיים יש מגוון הטבות מס ודרכים שונות ליהנות מנקודות זיכוי מס נוספות עבור מגוון קריטריונים. כל נקודת זכות למס שווה כיום 219 שקלים זיכוי במס, כלומר בפועל תשלמו פחות מס ככל שיהיו לכם יותר נקודות והנטו שלכם יגדל או אם אתם עצמאים, שורת הרווח שלכם תגדל. בדקו את סטטוס המס שלכם ו-וודאו שרשומים עבורכם כל נקודות זיכוי המס המגיעות לכם. בהצלחה!