הקדימו רפואה למכה
מכירים את זה שאתם נתקעים בלי מפתח מחוץ לרכב ומרגישים חוסר אונים מוחלט כי נקבעה לכם פגישה לעוד חצי שעה בדיוק? מהניסיון של תמיר, שכפול מפתח לרכב הוא פעולה שמונעת התמודדות מתסכלת כתוצאה מאובדן מפתחות בשל גניבה או היעלמות.

2 צפייה בגלריה
 סופר מנעולן
 סופר מנעולן
סופר מנעולן
( צילום: FREEPIK)

בנוסף ליתרון של הזמינות ולידיעה כי על כל צרה שלא תבוא אתם מוכנים עם מפתח רזרבי, שכפול מפתחות מסייע לכם בהוזלת מחיר השירות, כיוון שאם אבד לכם המפתח, מחיר שירות של שחזור מפתח יקר בצורה משמעותית (פי 3 מעלות שכפול מפתח) ומסובך יותר.
מהן שיטות השכפול השונות למפתחות לרכב?
תמיר מחברת סופר מנעולן מסביר כי יש מספר סוגים נפוצים של מפתחות שלכל אחד מהם - תכונות ספציפיות הדורשות שכפול בהתאמה אישית. לנוחיותכם, סיכמנו את המידע בטבלה מסודרת:

כמה זמן לוקח לשכפל מפתח לרכב?
בגדול, מדובר בהליך קצר יחסית שלא אורך יותר משעתיים, כך סופר מנעולן:
● שכפול מפתח פשוט אורך כרבע שעה.
● שכפול מפתח עם שלט אורך כ-40 דקות
שכפול מפתח חכם לרכב חדש אורך כשעה.
רוב המנעולנים מחזיקים מכשור וכלים רלוונטיים ברכבם ולכן לא תאלצו להמתין זמן רב עד שהמפתח החדש יהיה מוכן.
שכפול מפתח לרכב - מחיר
מחיר שכפול מפתח מתחיל בכ-200 ש"ח ויוכל לטפס עד 2,500 ש"ח. ממה מושפע המחיר? הגורמים המשפיעים על עלות שכפול מפתח לרכב הם: סוג השלט, סוג מפתח, מקום השכפול וסוג המכשור והיעד הנשרים לפעולת השכפול. שימו לב: לרוב, שכפול מפתח בחנות יינתן במחיר זול יותר משכפול מפתח על ידי מנעולן המגיע למקום הרכב.
מחיר שכפול של מפתח פשוט ללא שלט, עם אימובילייזר נע בין 150-400 ש"ח כשירות בחנות. לעומת זאת, בשטח מחר השירות עשוי להתייקר בכ-50 ש"ח.
שכפול מפתח עם שלט הוא כבר סיפור יקר יותר. א תרצו להימנע מתשלום יקר תוכלו לשכפל את המפתח בלבד ללא השלט. אגב קיימת אפשרות בה השלט ונפתח מגיעים בגוף אחד לעומת מפתח ושלט בשני גופים נפרדים. השלט בדרך כלל נועד רק למטרות נוחות ואם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות, ניתן לשכפל את המפתח בלבד באמצעותו ניתן לפתוח את הרכב גם ללא שלט.
מחיר שכפול שלט לרכב נע בין 350-1,000 ש"ח ומחיר שכפול שלט חכם לרכב נע בין 500-2,500 ש"ח.
משכפלים מפתח לרכב? כמה טיפים לפני שאתם יוצרים קשר עם מנעולן
1. הגיעו אל מקום שכפול המפתחות יחד עם הרכב
פעמים רבות, מפתח הרכב עצמו שחוק מעט או פגום ולכן יש לשכפל מפתח בעזרת הרכב עצמו. לצורך כך, יש להקפיד להגיע אל מקום השכפול עם הרכב.
2. בדקו את תוצאת שכפול במיידית
מייד עם סיום תהליך השכפול, נסו את התאמת המפתח לרכב, עשו זאת ליד המנעולן כך שאם תהיה בעיה הוא יוכל לפתור אותה במהירות.
3. במידה ומפתחות הרכב שלכם ניתנים לשכפול רק בחו"ל - החזיקו תמיד בשני מפתחות
קיימים רכבים חדשים שהמפתח שלהם ניתן לשכפול רק אצל היצרן שלעיתים נמצא במדינה אחרת,. לצורך זה עליכם לחכות ולחכות עד לשכפול המפתח ושליחתו לארץ. כדי להימנע ממצב בו אין לכם איך לפתוח את הרכב - חשוב מאוד שתחזיקו תמיד במלאי שני מפתחות לפחות.
4. דווחו למנעולן מהו סוג הרכב וסוג מערכות ההגנה המופיעות בו
בשיח הראשונית עם המנעולן, ידעו אותו לגבי דגם הרכב וסוג המפתח. שתפו אותו מה סוג ההגנה המופעלת בו (לדוגמה: אימובילייזר) ושאלו אותו האם הוא מתמצא ויש לו את כל המכשור והכלים לביצוע פעולת השכפול של המפתח הרצוי. תוכלו לשלוח למנעולן תמונה של המפתח כדי ליידע אותו בצורה וודאית לגבי סוג המפתח המדויק לשכפול.
5. וודאו ששכפול המפתח כולל מנגנון הגנה מפני גנבים
במפתח של רכב מדגם חדש, שימו לב לבקש קידוד המתחבר למחשב הרכב ושונה מקידוד המפתח הישן. בצורה כזו תוכלו למנוע כניסה של גורמים בלתי רצויים לרכב לכם כי המפתח הקודם כבר לא יהיה רלוונטי.
סופר מנעולן עם 6 טיפים סופר חשובים: כך תמנעו בפעם הבאה אובדן מפתח רכב ותחסכו בשכפול מפתחות
1. התקינו בבית מתלה מיוחד למפתח ושמרו אותו שם בקביעות.
2. שכפלו מפתחות בחנות של מנעולן לחיסכון בכסף ושמרו על המפתח הרזרבי בהישג יד.
3. הפרידו בין סוגי המפתחות שלכם כדי למנוע אובדן ל מספר מפתחות חשובים יחד.
4. ברגע שהמפתח מראה סימני שחיקה שכפלו אותו, אל תחכו לרגע האחרון, אז יהיה מאוחר מדי.
5. גם אם יש לכם מפתח ושלט מחוברים, תוכלו לשכפל את המפתח בנפרד ולחסוך בעלויות.
סופר מנעולן - שכפול כל סוגי המפתחות במהירות ובמחירים נוחים
חברת סופר מנעולן מציעה שירות של שכפול מפתחות לרכב. החברה מעודכנת בחידושים החמים ביותר בתחום שכפול המפתחות לרכב כולל תוכנות מתקדמות לשחזור מפתחות וטכנולוגיות RFID ו-NFC ללא מפתח פיזי.
סופר מנעולן מצויד בכל המכשור וכלי העבודה בניידת השירות מה שמאפשר לו להעניק שירות מיידי במקום ולאפשר כניסה מהירה לרכב הנעול תוך פחות משעתיים עבודה.
מחפשים שירות שכפול מפתחות לרכב? צרו קשר עכשיו עם סופר מנעולן לקבלת שירות מקצועי, מהיר ויעיל במחיר נוח, חייגו: 055-888-5555.


מוגש מטעם סופר מנעולן