רבים ישמחו לשמוע שבזכות טכנולוגיות מתקדמות, צוותים מיומנים ומרפאות מקצועיות אפשר למצוא פתרונות משתלמים קרוב לבית - כאן ברחובות!
אובדן שיניים הוא מצב לא נעים שפוגע הן ביכולת לתפקד באופן תקין בחיי היומיום, והן באסתטיקה. השתלות שיניים הן הפתרון המתקדם והיעיל ביותר לשיקום הפה במקרים אלו, אך רבים חוששים מהטיפול הממושך והפולשנות שבתהליך.
באילו מצבים נצטרך לבצע השתלת שיניים?
במצב של מחלה כרונית בשיניים כלואות שכוללת פגיעה בשורשי השיניים, שיכולה לעבור לשיניים סמוכות - לכן זו בעיה שמתפשטת אם לא נמנעת בזמן ולעיתים אם לא ניתן להציל את השיניים, נאלצים לעקור אותן ולבצע השתלה.
אם הגענו למצב של אובדן שן בודדת ישנה פגיעה בביטחון עצמי, קושי בלעיסת מזון, תחושת אי נוחות, והימנעות מחיוך - תלוי במיקום השן.

2 צפייה בגלריה
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)

במקרה של אובדן מספר שיניים - הפגיעה בביטחון העצמי משמעותית הרבה יותר, יש קושי בדיבור בנוסף על האכילה, ועלולה להיות פגיעה אפילו בבריאות מערכת העיכול.
אובדן כל השיניים בלסת מחמיר את כל הקשיים שצוינו לעיל, ובנוסף גורם להזדקנות מוקדמת של הפנים. השתלת שיניים היא פתרון יעיל המאפשר להתגבר על הקשיים הללו ולהחזיר את איכות החיים. לביצוע אבחון ראשוני באופן מקוון: לחצו כאן.
אז איך מוצאים פתרון משתלם להשתלות שיניים?
הטכנולוגיה מתקדמת – והטיפול נעשה קל יותר למטופל.
החדשנות בתחום השתלות השיניים הביאה לפיתוח שיטות טיפול יעילות ומתקדמות יותר, המאפשרות גמישות רבה יותר והופכת את השתלת השיניים לנגישה יותר מאי פעם.
בעבר, השתלת שן בודדת הפכה להיות ניתוח לכל דבר ועניין, אך כיום ניתן לבצע השתלות בשיטות 'זעיר־פולשניות', תוך שימוש בטכניקות מדויקות וחומרים מותאמים שמלווים במינימום של כאבים ובזמן החלמה קצר בהרבה.
באילו תהליכים טכנולוגיים מתקדמים מדובר, למשל?
● השתלות ללא השתלת עצם: במקרים של חוסר עצם בלסת קיים קושי לעגן את השתלים ובעבר המצב הזה חייב השלמה של העצם החסרה בלסת לפני השתלת השיניים עצמה. אך כיום בזכות פיתוח של שתלים ייחודיים ניתן להשתיל שיניים גם ללא השלמת עצם הלסת החסרה.
● שימוש בתוכנות תלת מימד: ע"י שימוש בסורקים דנטליים וביצוע תכנון ממוחשב מדויק של הטיפול, רופא השיניים יוכל לבצע את ההשתלה בצורה מדויקת ויעילה יותר, עם אחוזי סיכון נמוכים עד אפסיים.
מקצועיות וניסיון = תוצאות לאורך זמן
הצלחת השתלת השיניים תלויה בעיקר במיומנות ובניסיון של רופא השיניים המטפל. השתלת שיניים במרפאה ותיקה ומקצועית, בעלת צוות מיומן שצבר ניסיון רב בתחום השתלות השיניים, תבטיח לכם טיפול איכותי ותוצאות לאורך זמן - השקט הנפשי חשוב לבריאות לא פחות!
בימינו, לא צריך להתרחק כדי למצוא מרפאה שעונה על כל אלו.
2 צפייה בגלריה
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
ד"ר אלי דולב - השתלת שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)

מהם היתרונות של ביצוע השתלת שיניים ברחובות, במרפאה הקרובה לבית?
רחובות האהובה שלנו היא כבר עיר מתקדמת שמציעה את כל השירותים המתקדמים ביותר לתושב, ויש לה גם מרפאת השתלות שיניים מהשורה הראשונה בעולם!
הרווח לתושבי רחובות בטיפול השתלת שיניים במרכז רפואי מרשים שנמצא קרוב כל כך לבית הוא עצום:
● לא מתפשרים – אין צורך לבחור בין נסיעה ארוכה לרופא איכותי לבין התפשרות על רופא בינוני קרוב לבית. היום הרופאים המובילים בישראל נמצאים ממש לידך.
● פסגת הטכנולוגיה – המרפאה משתמשת בציוד המתקדם ביותר שקיים כיום מסורקי תלת מימד, דרך צילום פנורמי שנעשה במקום ועד לשתלים ייחודיים שמאפשרים להתגבר על מקרים חוסר עצם.
● טיפול מהיר - בעת הצורך, מרפאה קרובה מאפשרת קבלת טיפול מהיר ויעיל.
● מעקב צמוד - קל יותר להגיע לביקורות שוטפות ושגרתיות לאחר ההשתלה. אם נדרשת נסיעה, קל לוותר עליהן - וממש לא כדאי!
● זמינות לטיפולים נוספים - חוץ מהשתלות שיניים, מתבצעים במרפאה של ד"ר אלי דולב מגוון טיפולי שיניים נוספים. הקלות בהגעה לטיפולים שגרתיים כמו טיפולי שיננית, שדואגים לשיניים בריאות בשגרה וכך נמנעים טיפולים יקרים יותר בעתיד.

וכמובן, ליהנות משירות מכל הלב ולחזק עסקים מקומיים ומקצועיים ❤
בחירת מרפאה קרובה לבית מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות הללו, מבלי להתפשר על טיפול איכותי ומקצועי.
מרפאת שיניים פרטית - השקעה בריאותית לטווח ארוך
לא נשלה אף אחד - השתלת שיניים היא בכל מקרה לא עסק זול, אבל כן משתלם.
חשוב לזכור - השתלת שיניים היא לא רק עניין אסתטי, אלא גם השקעה בריאותית חשובה.
שיניים בריאות משפיעות על בריאות מערכת העיכול, הדיבור, הביטחון העצמי ואף איכות החיים; שלא נדבר על סיבוכים ומחלות אחרות ששיניים פגומות וחניכיים מזוהמים יכולים לגרום.
בחירה בפתרון הטוב יותר, ובטיפול הטוב ביותר, תבטיח לכם לא רק חיוך יפה - אלא גם בריאות טובה לאורך שנים ואחריות רפואית מלאה על התוצאות.
המרכז הרפואי של ד"ר אלי דולב
המרכז הרפואי דולב ברחובות מציע פתרונות חדשניים ומתקדמים להשתלות שיניים לתושבי רחובות והסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתחום, צוות מיומן ומקצועי וכמובן טיפול מכל הלב, בדרך ששמה אתכם במרכז. לאבחון אונליין קצר לחצו כאן.

מוגש מטעם: המרכז הרפואי של ד"ר אלי דולב