מתקדמים לשירות נוח ומהיר יותר
ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לידינו פיתוחים רבים המשפרים את איכות החיים שלנו – הגלובליזציה מאפשרת לנו ליצור קשרים אישיים או עסקיים עם אנשים בכל רחבי העולם, יש לנו בכיס מכשיר חכם שאיתו אפשר לגשת לכל המידע הזמין ברשת, ועוד שכלולים רבים בתחומי הרפואה, המחשבים, האלקטרוניקה, חקר החלל ועוד.
ההפיכה של שירותים לדיגיטליים חוסכת לנו זמן, מאמצים וגם כסף – והשירות של חשבוניות ירוקות גם הוא מיטיב עם בעלי עסקים מכל הסוגים. השירות הזה הופך את חשבוניות הנייר המוכרות למיותרות, ותהליך ההפקה והשליחה של החשבוניות הוא פשוט, נוח ואקולוגי הרבה יותר. תוכלו לקרוא מידע נוסף על חשבוניות ירוקות באתרי החברות המספקות שירות כזה, כמו חברת iCount.

1 צפייה בגלריה
שירות נוח ומהיר יותר
שירות נוח ומהיר יותר
שירות נוח ומהיר יותר
(צילום: pixabay)

מיידי, חסין מנזקים ואקולוגי: מהן הסיבות לעבור לחשבוניות ירוקות?
כדי להבין מדוע השירות של חשבוניות ירוקות יועיל לבעלי העסקים, הכנו לכם רשימה מפורטת של ארבע הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכם להתייעל לעבור לשימוש בחשבוניות ירוקות מספקות למשתמשים בהן:
1. מיידיות השליחה
את חשבוניות הנייר צריך לשלוח ללקוחות באמצעות הדואר. זהו תהליך המבזבז לכם זמן וכסף, שבו תצטרכו להמתין כמה ימים עד שהלקוח יגיד לכם שהוא קיבל את החשבוניות, ולכו תדעו אם החשבונית בכלל תגיע אל הלקוח. התהליך הזה הופך ללא רלוונטי באמצעות החשבוניות הירוקות – החשבוניות דיגיטליות לחלוטין, וככאלה אתם יכולים לשלוח אותן באופן מיידי ללקוחות שלכם, מהמחשב או מהטלפון החכם שלכם אל המחשב או הטלפון החכם שלהם במגוון ערוצי התקשורת הדיגיטליים הקיימים – מייל, ווטסאפ, טלגרם ועוד. החשבוניות הירוקות מקצרות לכם זמן רב בהמתנה לאישור מהלקוח ותוכלו לזרז תהליכי מתן שירות או מוצרים ולוודא שענייני הבירוקרטיה מסתיימים מהר וכמו שצריך.
2. חסינות מנזקים
חשבוניות הנייר הנשלחות ללקוחות עלולות לדהות, להיקרע או להתלכלך מבלי שאפשר יהיה לקרוא את הפרטים שעליהן. חשבוניות דיגיטליות חסינות מנזקי מזג האוויר ואין סיכוי שהן ייקרעו – וכמובן שגם לכם וגם ללקוח יש עותקים שאפשר לשכפל או לשלוח מחדש בקלות רבה במידת הצורך.
3. קלות לתפעול
תהליך הפקת החשבוניות הוא פשוט מאוד וידידותי למשתמש. כמו בחשבונית רגילה, תצטרכו להכניס אליה את פרטי הלקוח, הפרטים שלכם, תאריך העסקה, תיאור השירותים או המוצרים והסכום לתשלום. התהליך הדיגיטלי יכול לאפשר לכם לתקן במידת הצורך ובאופן מיידי טעויות חישוב או שגיאות איות, מבלי להתעסק בעלויות שילוח נוספות.
4. ייעול ואוטומטיזציה
שירות החשבוניות הירוקות ביישומון הייעודי של החברה שממנה אתם מקבלים את השירות מאפשר לכם להפיק חשבוניות באופן אוטומטי ללקוחות קבועים כדי שלא תצטרכו להתעסק בפעולה זו באופן חזרתי, ואף לגבות מהם תשלום בהוראת קבע. במערכת הניהול של העסק, כמו מערכת הניהול של iCount שאליה אתם יכולים לגשת מכל מחשב, תוכלו לנהל מעקב אחרי שעות העבודה, ההכנסות וההוצאות שלכם, להפיק דוחות לרשויות המס, לנהל את המלאי שלכם וגם להשתמש במערכת CRM מתקדמת. מערכת הניהול מכילה את כל מה שאתם צריכים כדי לנהל את העסק ואת גביית התשלומים שלכם ביעילות, ולהגדיר תהליכים אוטומטיים שיורידו מכם עומס בעבודה.
לסיכום
חשבוניות ירוקות הן הדרך של בעלי עסקים לייעל בצורה ניכרת את תהליך ההתנהלות מול לקוחות בכל הקשור לתשלומים ולבירוקרטיה, משום שהן נשלחות אל הלקוח באופן מיידי, ניתנות לתיקון קל ופשוט במידת הצורך ועוזרות לנו לשמור על הסביבה.

מוגש מטעם: iCount