החשיבות שבבחירה בטיפול השתלת שיניים
שיניים חסרות או פגומות, משפיעות באופן ישיר על היכולת לאכול, לדבר ולתפקד ביום יום. מעבר לכך, חוסר טיפול עלול להוביל לנזקים נוספים בחלל הפה, כמו התפוררות השיניים הסמוכות והידרדרות בריאותית.
מרפאת ד''ר אלי דולב ברחובות מספקת מענה בדיוק לבעיה זו - טיפול חשוב שמסייע לאנשים לא רק לשפר את מראה החיוך, אלא גם למנוע בעיות חניכיים ונזקים למבנה הלסת. שיניים חסרות גורמות להעמסה לא שוויונית על השיניים הקיימות, דבר העלול להוביל לשחיקה מוקדמת שלהן.
בזכות השתלות שיניים, המטופלים יכולים לשמר את השיניים הבריאות ולהימנע מהצורך בטיפולים נוספים בהמשך.
2 צפייה בגלריה
השתלות שיניים
השתלות שיניים
השתלות שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)
הסכנות שבדחיית הטיפול
אנשים הנמנעים מטיפולי השתלת שיניים מחשש לכאב או לחוסר נוחות עלולים לגלות כי הזמן עובר לרעתם. דחיית הטיפול עלולה להוביל להחרפת הבעיות בחלל הפה ולהקשות על תהליך ההשתלה בעתיד. במקרים רבים, עצם הלסת עלולה להישחק בשל חוסר השיניים, דבר המקשה על ביצוע השתלת שיניים. כאן נכנסות לפעולה מרפאות להשתלות שיניים מורכבות ברחובות, כמו זו של ד"ר אלי דולב. השתלות אלו מסייעות במקרים שבהם יש צורך בבניית עצם או ביצוע תיקונים מורכבים יותר. השתלות מורכבות מאפשרות למטופלים ליהנות משיקום מלא של חלל הפה, גם במקרים שבהם נדרשת התערבות כירורגית מתקדמת.

השיפור בחיים שלאחר השתלת השיניים
שיניים חדשות מחזירות למטופלים את הנוחות ומאפשרות להם לחייך ולהיות בטוחים במראה שלהם. החיוך הוא חלק מהותי מתקשורת בין אישית, והחזרת החיוך היפה למטופל מחזקת את הביטחון העצמי ומשפרת את הרגשתו. עם זאת, ההשפעה הגדולה לא פחות היא בהיבט הבריאותי. השתלת שיניים מאפשרת למטופלים לשוב לאכול בצורה תקינה, להימנע מלעיסת יתר על שיניים בריאות, וליהנות מבריאות פה טובה יותר. עם הזמן, השתלות שיניים עוזרות במניעת בעיות נוספות כמו נסיגת חניכיים או פגיעה במבנה הלסת.
אם אתם מחפשים השתלות שיניים ברחובות והסביבה, תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ אצל ד''ר אלי דולב, שבמרפאתו ניתן להתאים טיפול אידיאלי של השתלת שיניים בצורה המקצועית ביותר. השתלות שיניים משפרות את איכות החיים של המטופלים בצורה מקיפה. בין אם מדובר במטופל שזקוק להשתלה אחת ובין אם במטופל שזקוק להשתלות מרובות, הטיפול מביא לשיפור כללי לבריאות חלל הפה ובמצב הפיזי של המטופל.
2 צפייה בגלריה
השתלות שיניים
השתלות שיניים
השתלות שיניים
(צילום: מרפאת ד"ר אלי דולב)

כיצד מתבצע תהליך השתלת השיניים?
השלב הראשון הוא פגישה עם רופא שיניים כדי לבדוק את מצב הפה. הרופא יבצע צילומי רנטגן או בדיקות נוספות כדי להעריך את מצב העצם בלסת ולוודא שהשתלת השיניים אפשרית. זהו שלב קריטי שמאפשר לרופא לתכנן את התהליך כך שיתאים לצרכים הייחודיים של המטופל.
בשלב השני מתבצע ניתוח להשתלת הבורג (שתל דנטלי) שעשוי מטיטניום. הבורג מושתל לתוך עצם הלסת ומשמש כבסיס לשן המלאכותית שתבוא בהמשך. לאחר הניתוח, יש להמתין מספר חודשים כדי לאפשר לבורג להתמזג עם העצם בתהליך טבעי. זמן ההמתנה מאפשר לבורג להתייצב ולספק בסיס חזק לשן החדשה.
לאחר שהבורג התקבע במקומו, מתבצע שלב חשיפת השתל והכנת הכתר, השן המלאכותית. הרופא לוקח מידות מדויקות כדי לייצר שן מלאכותית שתתאים למטופל מבחינת גודל, צורה וצבע. השן החדשה מותקנת על הבורג שהושתל ויוצרת מראה טבעי לחלוטין.
צוות המרפאה של ד''ר דולב דוגל במקצועיות ואחריות מיטבית, במסירות ובעיקר אנושיות.
חשוב לספק ללקוחות סביבה נעימה בעת ביצוע השתלות שיניים, מכיוון שמדובר בטיפול קצת מורכב יותר משאר טיפולי השיניים המוכרים, כגון טיפול שורש או סתימה.

לסיכום
טיפולי השתלת שיניים הם יותר מסתם שיפור אסתטי. הם מאפשרים למטופלים ליהנות מחיים בריאים, איכותיים ומלאים יותר. השתלות שיניים ברחובות, ובעיקר במקרים מורכבים, כמו אלו המבוצעים על ידי ד"ר אלי דולב, מעניקות פתרון איכותי ומקצועי לאובדן שיניים ובעיות הנובעות מכך.
לכן, אם אתם סובלים מאובדן שיניים, חשוב לפנות לטיפול בהקדם ולא לדחות את ההחלטה. ככל שתפעלו מהר יותר, כך תוכלו ליהנות משיפור החיים המשמעותי שמגיע בעקבות השתלות שיניים.


מוגש מטעם : מרפאת ד"ר אלי דולב