מהו יישור שיניים אינויזליין ברחובות ואיך זה עובד?
יישור שיניים אינויזליין ברחובות ובכלל, מתבצע באמצעות קשתית שקופה עשויה פלסטיק דף ושקוף, כך שהיא כמעט בלתי נראית. לא מדובר כאן באלמנט קבוע הנמצא בחלל הפה, אלא בקשתית הניתנת לשליפה בקלות כשצריך לאכול ולצחצח שיניים ללא כל הפרעה. בנוסף, במסגרת הטיפול נעשה שימוש בסדרת קשתיות בעלות כוח שונה, אותן יש להחליף מידי שבוע במטרה להביא לתזוזה הדרגתית של השיניים לצורך יישורן.

1 צפייה בגלריה
יישור שיניים
יישור שיניים
יישור שיניים
(צילום: pixabay)

העובדה שמדובר במכשיר שקוף, מביאה עמה יתרונות רבים עבור מי שנמנע בכל הכוחו במשך שנים, מיישור שיניים:
• התאמה אישית – הפלטות של אינויזליין מותאמות אישית למינימום אי נוחות. הרי המטרה כאן היא ליישר את השיניים כך שבלתי אפשרי להימנע לחלוטין מאי נוחות וחוסר תחושה, אך היא מינימלית והדרגתית.
• להסיר כשצריך - בניגוד לגשרים קבועים ממתכת, אינויזליין מאפשר להסיר את הפלטה בזמן הארוחות, כלומר אין מגבלות תזונתיות או חשש לשאריות שיילכדו בפלטה. בנוסף, הדבר מקל גם על היגיינת הפה, שכן ניתן לצחצח את השיניים ולנקות אותן בחוט דנטלי כרגיל. רק להסיר את הפלטה ולהחזירה לאחר הצחצוח.
• הדרגה – הטיפול הוא הדרגתי, כלומר מידי שבוע-שבועיים הפלטה תוחלף בפלטה אחרת, בעלת רמת כוח שונה. כך, אי הנוחות הנקשרת כל כך לטיפולי יישור השיניים כאמור, מצטמצמת למינימום.
• מתאים לכל גיל – לכולנו היה ילד עם גשר בכיתה. כיום, אתם אפילו לא תדעו על כך! זאת מכיוון שטיפול יישור שיניים אינויזליין ברחובות מתאים לילדים, נוער ומבוגרים כאחד. כולם יכולים ליישר את השיניים, ללא סבל ובעיקר, בדיסקרטיות.
אל תוותרו על החלום לחיוך מושלם
מאחורי כל חיוך מושלם מסתתר סיפור; ביטחון שעבדו עליו קשה במשך שנים, בעיות עבר שאולי מנעו מהאדם לחייך ואפילו לאכול בפומבי. חיוך הוא אלמנט כה קטן, אך יש בו המון. זה בדיוק מה שהבינה ד"ר יעל יעקבי מומחית באורתודנטיה אשר כיום, מייצרת חיוכים ומטופלים מאושרים המתהדרים בחיוך מושלם ומלא בביטחון ושמחה.
הטיפול מותאם לכולם, אם כי חשוב לציין כי הצורך בפלטות שקופות עלה דווקא מצד מבוגרים אשר גשר או פלטה בולטת לעין "כמו של ילדים", גורמים להם לחוש מבוכה. הרפואה והטכנולוגיה לא נשארו אדישים ויצרו את הפתרון המופלא של יישור שיניים אינויזליין ברחובות ובכל רחבי העולם, אשר עונה על צרכיהם של מבוגרים וכיום, גם ילדים!


מוגש מטעם dryael