הכרות עם שני סגנונות העיצוב
קודם כל, חשוב שתכירו את שני סגנונות העיצוב הללו בצורה הטובה ביותר. עיצוב בתים כפרי מודרני, מחייב אתכם להכיר את העקרונות המנחים של סגנונות העיצוב הללו בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה לכל דבר שקשור לעיצוב הבית שלכם לרבות הריהוט שתבחרו עבורו. עיצוב פנים מודרני ישים דגש על השילוב בין פרקטיות לבין אסתטיקה עם קו אלגנטי, נקי, פשוט וישר. לא יהיו עיטורים, לא יהיה בו עומס יתר.
כמו כן, העיצוב המדובר ידרוש מרחב פתוח ומואר, כאשר מטרתו תהיה לנצל בצורה חכמה כל חלל נתון והמשאבים הקיימים שבו, העיצוב המודרני ישים דגש על שימוש בפתרונות דינאמיים מתקדמים. הגוונים בשיטת העיצוב המדוברת יהיו אחידים וניטרליים וכן, חומרי הגלם יהיו אחידים וישמרו על המראה המקורי שלהם. לרוב ריהוט מודרני יהיה עשוי מחומרים עכשוויים כגון: מתכת או זכוכית.

1 צפייה בגלריה
עיצוב הבית
עיצוב הבית
עיצוב הבית
(צילום: PEXELS)

עיצוב כפרי לעומת זאת, יהיה ניכר בקווים יותר חמים ומעוגלים. החומרים הרלוונטיים יהיו חומרים טבעיים גולמיים כמו: אבן, ברזל ועץ, כאשר הם יכולים להיות בקו נקי ומחוספס או שהם יכולים להיות מעוטרים. סגנון העיצוב המדובר ידרוש תאורה רכה וחמימה וכן שילוב של הרבה צמחייה.
כיצד תשלבו בין המודרני לכפרי?
לאחר שהכרתם את שני סגנונות העיצוב המדוברים, אתם צריכים לחשוב על האיזון בין שניהם בעיצוב הבית שלכם. כאמור, אחד הדברים שחשוב לבחור בצורה חכמה על מנת שייצור את הסגנון המבוקש לכם ואת האיזון הרלוונטי הוא: רהיטים לכל חלל בבית.
מבחינת חומרי גלם, חשוב מאוד לבחור ברהיטים שמורכבים מחומרי גלם המאפיינים גם את העיצוב המודרני וגם את העיצוב הכפרי. בין חומרי הגלם הללו יהיו: עץ, ברזל, אבן, זכוכית ועוד. אתם יכולים לבחור בשולחן סלון שעשוי מעץ משולב עם זכוכית, אתם יכולים לשלב במטבח כיסאות בר מודרניים שעשויים מעץ, אתם יכולים לבחור לרכוש מנורות תקרה שמשלבות בהן קש או מנורות זכוכית ועוד,
שנית, החלל צריך להיות מרווח וביתי בהתאם לסגנון המודרני, אך בהתאם לסגנון הכפרי החזות של המרחב צריכה להיות אלגנטית ופחות פורמלית, כמובן שגם את זה אפשר ליצור באמצעות בחירת ריהוט מתאים לכל חלל.
כיצד תרכשו ריהוט אשר משלב בין המודרניות לקלאסי?
אין ספק שלריהוט יש השפעה רבה על עיצוב הבית. ריהוט תופס מקום נכבד בכל חלל והוא יכול ליצור אווירה ולהשפיע על המראה בכל חלל. כמובן שריהוט צריך להיות גם דקורטיבי, גם פונקציונאלי וגם לשרת את הצרכים של בני הבית בסופו של דבר. לכן, אין ספק שכאשר מעוניינים לקנות ריהוט לבית בסגנון קלאסי מודרני, יש צורך לבחון היטב גם את הפרמטרים הנוגעים לאיכות שלו, להתאמה שלו לצרכים שלכם, להתאמה שלו לחלל ועוד.
בכדי לרכוש ריהוט המשלב בין קלאסי למודרני, יש לבחור במקום אשר בו אפשר למצוא רהיטים שכאלה. אפשר לשלב בין רהיטים בסגנון הקלאסי יחד עם רהיטים בסגנון מודרני, או שאפשר לרכוש רהיטים שעונים גם על סגנון העיצוב הקלאסי וגם על המודרני בו זמנית. ריהוט זה יכול להיות מעוצב באופן קלאסי, אך עשוי מחומרי גלם מודרניים. הם יכולים להיות בצבעים אשר מאפיינים את המודרניות ויחד עם זאת במראה אשר משדר אצילות. השילוב הזה בין המאפיינים הקלאסיים לבין המאפיינים המודרניים ברהיטים, ייצור לכם בדיוק את האווירה שאתם רוצים ליצור ואת המראה שאתם רוצים לקבל.
הדבר החשוב ביותר שיכול לסייע לכם בבחירת רהיטים שכאלה הוא לבחור את המקום הנכון לרכוש בו אותם. טום האוס היא חנות בוטיק אשר מתמחה בעיצוב, ייבוא ושיווק פרטי של ריהוט ואקססוריז לעיצוב הבית. במקום תמצאו מגוון רהיטים ומוצרים איכותיים וייחודיים במחירים נוחים לכל כיס. אתם יכולים להתרשם ממגוון סוגי רהיטים שונים המצויים בהאנגר הקסום של טום האוס הממוקם במושב אמונים ומתפרש על שטח גדול ביותר של 300 מ"ר או שאם אתם ממוקמים רחוק מהאזור, אתם פשוט יכולים להיכנס לאתר האינטרנט ולהתרשם מההיצע הרחב. בין הרהיטים המוצעים תוכלו למצוא: רהיטים לסלון, רהיטים לחדרי השינה, ריהוט למטבח, תאורה וכמובן, אקססוריז מגוונים ומיוחדים וגם ריהוט גן איכותי ומעוצב.
תהליך הרכישה המקוון הוא תהליך מאוד נוח וקל ולכן, לא משנה היכן אתם מתגוררים, אין ספק כי טום האוס יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים לעיצוב בית מושלם בסגנון קלאסי מודרני.

מוגש מטעם: טום האוס