שלב התכנון
שלב התכנון בתהליך עיצוב הפנים הוא קריטי ומכריע להצלחת הפרויקט. התהליך מתחיל בפגישות פתיחה עם הלקוחות, שבהן מאיה קדם מקדישה זמן להכיר אותם, להבין את צרכיהם, חלומותיהם ואופי המרחב שבו הם חיים. דרך שיחות אלו, מאיה מצליחה לגלות את "רחשי לבם" של הלקוחות, מה שמאפשר לה לתכנן בית שלא רק נראה יפה אלא גם מרגיש כמו בית אמיתי ומותאם אישית להם.
בשלב זה, מאיה יוצרת סט תוכניות עבודה מקצועיות, שכוללות פרטים טכניים ואסתטיים. היא עובדת בקרבה עם בעלי מקצוע כדי לוודא שכל פרט מתוכנן להפליא. הבחירה של הקבלן המבצע, יועצים וספקים נעשית בקפידה רבה, כדי להבטיח שהעבודה תתבצע בהתאם לרמה הגבוהה שמאיה קובעת.

2 צפייה בגלריה
עיצוב פנים
עיצוב פנים
עיצוב פנים
(צילום: אלעד גונן)

כל אלו מסייעים למאיה להביא לידי ביטוי את חזון הלקוחות בדרך הטובה ביותר, תוך כדי יצירת תוצאה אסתטית ופונקציונלית שמשלבת בין טעם אישי לנוחות יומיומית.
שלב העיצוב
בשלב העיצוב, מאיה קדם מתמקדת בהזרקת נשמה וחיים לחלל המתוכנן. היא עושה זאת דרך בחירה מדוקדקת של מרקמים, בדים, וריהוט, כאשר כל בחירה נועדה לעורר רגשות חיוביים ותחושת ביתיות. מאיה מבינה כי כל פרט, מהגדול ביותר ועד לקטן ביותר, משפיע על האטמוספירה הכוללת של הבית.
היא מלווה את הלקוחות לספקים מומלצים לבחירת חומרים למטבח, רהיטים, נגרות, ריצוף ועוד, מבטיחה שהבחירות תואמות לצרכים ולתקציב של הלקוחות. שלב העיצוב כולל גם בחירה של כלים סניטריים, גופי תאורה, וילונות, תמונות, פריטי אמנות, שטיחים ואקססוריז, כל אלה במטרה ליצור חוויה אסתטית ומענה פונקציונלי לדרישות הלקוחות.

2 צפייה בגלריה
עיצוב פנים
עיצוב פנים
עיצוב פנים
(צילום: אלעד גונן)

שלב הליווי בשטח
בשלב הליווי בשטח, מאיה קדם מתמקדת בהבטחת כי התוכניות והעיצובים שהיא פיתחה עוברים למימוש בדיוק כפי שתוכננו. היא מבקרת באתר העבודה באופן קבוע, כדי לוודא שהקבלנים ובעלי המקצוע השונים מבצעים את עבודתם כפי שנדרש. במהלך שלב זה, מאיה מספקת תמיכה ומענה לשאלות, ומתאימה את התוכנית למציאות בשטח ככל הנדרש.
הליווי המקצועי והאישי של מאיה מבטיח שהלקוחות יוכלו להירגע ולהמשיך בשגרת חייהם בעוד הפרויקט מתקדם, תוך שמירה על רמת האיכות והפרטים שהובטחו להם.
לסיכום
בסיכומו של דבר, תהליך עיצוב הפנים הוא יותר מסתם שיפור אסתטי של חלל. זהו מסע שבו הדמיון והחלומות הופכים למציאות חיה ונושמת. מאיה קדם, באמצעות התכנון המדוקדק, העיצוב המקצועי והליווי האישי בשטח, מבטיחה כי כל פרויקט יהיה לא רק יפה אסתטית אלא גם פונקציונלי ומתאים אישית ללקוחותיה.
אם אתם חולמים על הבית המושלם שלכם, אל תהססו לפנות אל מאיה קדם . צרו קשר עוד היום כדי להתחיל את המסע ליצירת הבית שלכם - בית שלא רק נראה טוב, אלא גם מרגיש כמו בית.

מוגש מטעם מאיה קדם