האטרקציות אדירות, הדילים מטריפים, וריח הדיוטי פרי שאליו אתם כה מתגעגעים כבר מככב לכם בחלומות. אסף חילו מומחה תיירות חוץ ופנים מספר שהולנד היא יעד חם. להולנד שווה לטוס בכל עונה, ולאו דווקא ממרץ עד מאי. למה? מיד תדעו.
אסף חילו – הולנד היא לא רק רחובות מטופחים כשמדובר בהולנד, לא מדובר רק ברחובות מטופחים. אך אין ספק שסיור ברחובות הללו כשיש שמש או שלג זו אחת הפעילויות המומלצות בהולנד. יחד עם זאת, ישנם עוד מקומות שווים שאפשר ללכת אליהם ללא שום תכנון מראש. סיורים מודרכים בהולנד בעונת החורף הם פינוק אמיתי. ישנם פארקים עם מבנים היסטוריים, וגילוי סיפורים חדשים שמעולם לא ידעתם עליהם. פעילויות חורף באמסטרדם, סיורים, ובכלל, לחוות את החורף ההולנדי. תוכלו ליהנות מתעלות, טחנות רוח ומהעיר המיניאטורית. מומלץ לעשות זאת בדצמבר היות וישנם פעילויות חינמיות. או אם לא חינמיות, מוזלות עד מאד. המבצעים הללו קיימים בכל המחוזות של הולנד בעונת החורף.
1 צפייה בגלריה
אסף חילו
אסף חילו
אסף חילו
(צילום: freepik)
הולנד – כאן נהנים בכיף טיולי טבע בהולנד לא חסרים. תוכלו לבקר בכל הפארקים הלאומיים, האיים וכמובן בschirmonnikoog בו היופי המלכותי של הולנד משתקף באופן מדהים. בנוסף, ישנה מיני אטרקציה תיירותית הנחשבת למאד פופולרית בהולנד. אם אתם כבר בהולנד, סעו לאיינדהובן ולאוטרכט. רוב התיירים פשוט נוסעים לאמסטרדם, בירת הולנד. אבל על פי אסף חילו מומחה תיירות חוץ ופנים יש עוד לא מעט אטרקציות ברחבי הולנד. החופים היפים, הנוף המדהים, התרבות הקולינרית ועוד. כאשר אתם נוסעים לרוטרדם, איינדהובן או אוטרכט, וודאו היכן נמצאות המסעדות הטובות ביותר. להולנד תרבות קולינרית מדהימה שתשאיר אתכם עם טעם של עוד.
הולנד – הידעתם? על מנת לחוות את הולנד באמת, יש לבקר לא רק באמסטרדם וללכת היישר אל האטרקציות התיירותיות שכולם אוהבים. בין איינדהובן לאוטכרט ורוטרדם ישנן ערים רבות. ואם חובבי אמנות הנכם, תוכלו לגלות מוזיאונים נפלאים בהולנד ברייקסמוזיאון, מוזיאון ואן גוך ועוד. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ואף להצטרף אל קבוצות סיור מיוחדות המאפשרות לכם לגלות אומנות מרגשת.
5 אטרקציות מעניינות בהולנד על פי אסף חילו
  • קינדרדייק הכפר ההולנדי - קינדרדייק הוא הכפר היחידי בהולנד שיש בו מקבץ גדול של טחנות רוח שהן עתיקות. זהו כבר שזכה כבר בשנת 1997 בתואר 'אתר מורשת עולמית' על ידי אונסק"ו ובאתר ישנן אחת ליד השניה 20 תחנות רוח, כאשר הן שמורות במצב המקורי שלהן. הן בנות כ300 שנים, ובחלק מהן גם אפשר לבקר בפנים.
  • פארק השעשועים אפלינג - פארק השעשועים אפלינג הוא אחד הפארקים הגדולים והמבוקשים ביותר באירופה, ולא בכדי. הוא גם אחד היפים שבה. מדובר ביעד מהאגדות של אפלינג. היער משתרע על שטח עצום ויש בו בתים של גמדים ופיות, טירות מכשפים ושפע של דמויות. הפארק עצמו מעוצב בצורה מדהימה וכולל בתוכו מערות, פטריות ענק וגינות פרחים מדהימות. היערכו מראש ובדקו באיזה אטרקציות יש לבקר, היות והפארק ענק, וכדאי לתכנן מראש את יום הטיול בו.
  • בארנהיים המוזיאון הפתוח - המוזיאון הפתוח בעיר ארנהיים הוא מוזיאון הממוקם על שטח רחב ומאד מטופח. המוזיאון מעניק היכרות קרובה עם חיי הכפר בהולנד. הוא בעל אגמים, מפלים, תעלות, חוות חקלאיות, בתים שונים, טחנות רוח וכנסיות ובתים. יש במקום גם בתי מלאכה המראים כיצד היו עובדים בעבר, בתי קפה וחנויות. בנוסף, תרבות קולינרית מרגשת, מתקנים לילדים למשחקים ועוד ועוד. הנסיעה בטראם תראה לכם את כל הפארק ותלווה אתכם בחוויה אמיתית של החיים ההיסטוריים של הולנד.
  • חיטהורן - חיטהורן היא עיירה קטנטונת ושלווה והיא נמצאת בחלק הצפון מערבי של אווריסל הולנד. זהו כפר ציורי וקסום שיש בו תעלות, סירות ואגמים. ניתן לערוך סיורים לא שגרתיים עם סירות שקטות בעלות מנוע חשמלי. הכנסו גם אל תוך העיירה באופן רגלי, תיהנו ממקום פסטורלי ומחוויה מרגשת.
  • בית אנה פרנק - בית אנה פרנק הוא אטרקציה מבוקשת באמסטרדם. אנשים מכל העולם מגיעים אל הבית על מנת להכיר את הגיבורה האמיתית מקרוב. הבית ממקום על תעלת הנסיך בשכונת יורדם ומוקדש הפרויקט הנצחה לזכרה של אנה פרנק והנצחת השואה.
אסף חילו הוא מומחה תיירות מקומי ובינלאומי הפועל מתוך אמונה בשקיפות ובאהבה לאדם שאוהב תיירות, ולתיירות. בשיחה אחת עם אסף חילו תוכלו לרקום את הטיול החלומי שתמיד רציתם. בין אם זה טיול רומנטי, טיול קבוצתי, טיול משפחתי או אפילו טיול אחרי צבא. התקשרו כבר עכשיו לקבלת יעדי טיול מותאמים אישית, ביחד בואו נרקום טיול קסום.