ספות פינתיות בצורת ר'
ספות פינתיות בצורת ר' הן הספות המוכרות והנפוצות ביותר, והן פופולריות בזכות העיצוב הקלאסי והפרקטיות שלהן. ספות אלו כוללות בדרך כלל תצורה של זווית ישרה, עם חלק אחד ארוך יותר וחלק אחד קצר יותר שמתאים בצורה מסודרת לפינה.
עיצוב זה מספק מקומות ישיבה רבים ובמקביל מאפשר חלוקה ברורה של הסלון. ספות בצורת ר' מגיעות בגדלים וסגנונות שונים, מעיצובים מודרניים אלגנטיים ועד אפשרויות מסורתיות יותר, וכך עונות על העדפות עיצוב שונות. כשאתם בוחרים בספה פינתית כזו, חשוב לבחור האם השזלונג יהיה בצד שמאל או ימין על פי פריסת החדר.

1 צפייה בגלריה
סוגי ספות פינתיות מומלצות
סוגי ספות פינתיות מומלצות
סוגי ספות פינתיות מומלצות
(צילום: FREEPIK)

ספות פינתיות מודולריות
ספות פינתיות מודולריות מציעות גמישות רבה, שכן הן מורכבות מחלקים בודדים שניתן לסדר מחדש בהתאם לצרכים שלכם. עיצוב מודולרי מאפשר ליצור תצורות שונות, כמו הרחבת אזור הישיבה או התאמה לפריסות חדרים לא סטנדרטיות. הן אידיאליות מאוד עבור דירות מחולקות, חללים קטנים, אנשים שמארחים הרבה ועוד.

ספות פינתיות עם מקום אחסון
קיימות ספות פינתיות שמעוצבות עם תאי אחסון מובנים, הממוקמים לרוב מתחת למושבים. תאי האחסון מספקים מקום נוסף לאחסון שמיכות, כריות, משחקים או חפצים אחרים, ועוזרים לשמור על הסלון מסודר. ספות פינתיות לאחסון מועילות במיוחד עבור בתים קטנים יותר או דירות שבהן חשוב למקסם את השטח או שאין מספיק מקום לכל החפצים המפוזרים בבית. הן עוזרות לשמור על מראה מסודר ואלגנטי של הסלון.

ספות פינתיות הכוללות מיטה
ספות פינתיות עם מיטה משרתות מטרה כפולה - הן מספקות מקום ישיבה נוח במהלך היום והופכות למיטה עבור אורחים. ספות אלו כוללות מנגנון נשלף ההופך את הספה למיטה במהירות ובקלות, ומציע פתרון שינה נוח מבלי לוותר על סגנון או נוחות. ספות פינתיות כאלו מושלמות עבור חדרי אירוח או דירות סטודיו בהן המקום מוגבל.

איך בוחרים ספות פינתיות מומלצות?
בחירת הסוג הנכון של ספה פינתית תלויה בצרכים הספציפיים שלכם, אורח החיים ופריסת הסלון. בין אם אתם מתעדפים סגנון, פונקציונליות או שניהם, תוכלו למצוא ספה פינתית שתשלים בצורה מושלמת את עיצוב הבית ותשפר את הנוחות. בנוסף, כשבוחרים ספה חדשה יש להתחשב גם באלמנטים כמו סוג הבד, הצבע, הגדול, התצורה, פיצ'רים נוספים ותחזוקה כדי למצוא ספה שלא רק מתאימה לסלון אלא גם הופכת למוקד של רוגע, מנוחה ואירוח בבית!

מוגש מטעם: בננה שופ