כולם יודעים שמים חשובים לבריאות הגוף אך עדיין רבים באוכלוסייה אינם שותים מים בכמות מספיקה. בעבר הלא רחוק המומחים לתזונה ולבריאות הגוף המליצו לכולם לשתות 8 כוסות ביום, המיתוס הזה הופרך במחקרים חדשים ומתקדמים יותר וכיום ההמלצה של אנשי המקצוע היא לשתות מים בהתאם למשתנים כמו רמת ההזעה, רמת הפעילות הגופנית ועוד.

1 צפייה בגלריה
בר מים
בר מים
בר מים
(צילום: ליאור נורדמן)

מהי הכמות היומית המומלצת לגבר או לאישה? החוקרים טוענים שהכמות שיש לשתות בכל יום משתנה מאדם אחד לאחר לכן כדאי להיעזר במחשבוני מים באינטרנט, אחד המחשבונים הנוחים לשימוש נמצא באתר של חברת נביעות, החברה המובילה המספקת בר מים מינרלים לבית ולמשרד. באופן כללי, מומלץ לגברים לשתות כ-13 כוסות מים ביום, כ-3 ל', ולנשים מומלץ לשתות לפחות 9 כוסות ביום, כלומר כ-2.2 ל'.

חשיבות המים לבריאות האדם

כדי להבטיח את בריאות הגוף יש להקפיד על שתיית מים בהתאם לכמות המומלצת על ידי ארגוני הבריאות בארץ ובעולם. למים יש תפקיד חשוב בגוף האדם, הם מסלקים רעלים מהגוף, מובילים את חומרי המזון ואת החמצן לתאים ולאיברי הגוף השונים, המים מגבירים את הפעילות המטבולית, מווסתים את הטמפרטורה, משפרים את פעילות מערכת העיכול, משפרים את מרקם העור ומפחיתים את תחושת הרעב, לכן הם מסייעים בדיאטה ובשמירה על משקל גוף תקין.
למרות שרבים מודעים לחשיבות המים עדיין רבים באוכלוסייה לא שותים מספיק מים, וכדי לעודד את הילדים ושאר בני המשפחה לצרוך מים בכמות הנכונה כדאי לרכוש בר מים איכותי של מותג מצליח ומוכר. יש מגוון מכשירים בשוק, אך מי שמקפיד על בריאותו לרוב יבחר במתקן המספק מים מינרלים טבעיים וצלולים עם טעם נפלא וללא ריחות וטעמי לוואי.

מהם היתרונות בבר מים?

בר מים מתאים לשימוש ביתי ולמשרד, המכשיר מגיע בעיצוב מלוטש ומרשים וכולל ברז מים חמים וקרים. מתקני המים נועדו לעודד את האנשים לשתות יותר מים ולהמעיט בצריכת המשקאות הממותקים, המיצים עתירי הסוכר ושאר המשקאות המזיקים לבריאות האדם.
כדאי גם לכם להזמין מתקן בר מים מינרלים לבית או לעסק בגלל היתרונות הבאים:
• מתקן שימושי המספק מים חמים או קרים בלחיצת כפתור.
• מים מינרלים איכותיים וטעימים.
• מים מינרלים זמינים וצלולים העשירים במגנזיום, סידן ופלואוריד.
• מתקן בטיחותי המתאים לכל בני המשפחה.
• בר מים בבית מאפשר מילוי נוח של בקבוק מים לתינוק או בקבוק שתייה לילד ההולך לגן או לבית ספר.
• המתקן מתאים לנשים בהריון, לגברים, לקשישים ולילדים.
• המתקן הביתי מעודד את בני המשפחה לשתות רק מים וכך נמנעים ממשקאות ממותקים שאינם מומלצים לילדים ולמבוגרים.
• שתיית מים מבר מים תורמת לתחושת שובע וקל יותר לשמור על משקל גוף תקין.

מידע כללי על מכשיר בר מים מינרלים

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש רוב ימות השנה, לכן חשוב להקפיד על שתיית מים בכמות הנכונה והמותאמת אישית. אם אתם רוצים לדעת כמה מים עליכם לשתות כל יום כדאי להיעזר במחשבון מים.
מתקן בר מים מינרלים הוא מכשיר פשוט ונוח לתפעול, יש דגם קומפקטי אותו ניתן להניח על השיש במטבח (מיני בר מים) או מתקן המתאים לכדי מים גדולים בנפח 18.9 ל'. הדור החדש של המתקנים כולל ברי מים מעוצבים במגוון גדלים, למשרדים אפשר להזמין מתקן עם צג דיגיטלי, אך למשתמש הביתי מומלץ לבחור במתקן קלאסי או מעוצב, עם כדים גדולים או קטנים יותר.
כאשר בוחרים את המתקן חשוב להתייחס לפרמטרים כמו מנגנון בטיחות להגנה מפני כוויות, עיצוב המתאים למטבח או למשרד, תפעול נוח, שירות איכותי של החברה, התקנה מהירה ללא קידוחים, ניידות גבוהה וכמובן איכות וטעם המים.