תעשיית ההייטק היא חוד החנית של המשק הישראלי. אין ענף בעולם התעסוקה בו מרוויחים יותר מאשר בהייטק. ענף ההייטק מתפצל לעשרות תחומים שונים, הכוללים: פיתוח ותכנות, QA, עיצוב גרפי, סייבר ואבטחת מידע, שיווק דיגיטלי, ניהול רשתות ועוד. גם אנשים ללא ניסיון קודם (ג'וניורים), שמגיעים לתעשייה (אחרי קורס מקצועי) מרוויחים סכומים מכובדים בתחילת הקריירה. השאלה הגדולה שאתם בטח שואלים: "האם קיימים לימודי הייטק פרקטיים וחיוניים, גם ללא רקע או ניסיון?" התשובה לכך היא: "ברור שכן".

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(RF123)

אפשר להגיע לתעשיית ההייטק, גם אם לא הקדשתם עכשיו 3 או 4 שנים באקדמיה בלימודי מדעי המחשב או הנדסה. וגם אם לא הייתם ב-8200 בצה"ל. אז איך אפשרי לעשות זאת? בעזרת קורסי הייטק מהירים, מקצועיים ופרקטיים.

אז קודם כל - מה הכי כדאי ללמוד?

קיים מגוון רחב של קורסי הייטק ודיגיטל שיכולים להוביל אתכם לתעשייה המוצלחת והמשגשגת ביותר. כמובן, שבשביל להצליח ברמה הטובה ביותר בתעשייה - צריך למצוא את הקורס שהכי יתאים לך. זאת אומרת, אין סיבה לקפוץ על תחום מסוים שנשמע: "סתם מעניין כי חבר אמר לי", אלא לדעת מה הכי יכול להתאים לערכים ולאופי של אותו אחד.
הכוונה שלי, לפני שנרשמים אל קורס מקצועי במרכז הכשרה והשמה כמו האקריו לדוגמה, חשוב לסקור אותו לפני כן, ולהבין אם אותו תחום יכול להתאים לאופי ולתכונות שלך. לצורך הדוגמה, אם אתה אדם יחסית יצירתי, ייתכן שעולם העיצוב הגרפי מתאים לך. אתה סקרן? אוהב לחקור? ייתכן שעולם הסייבר יוכל להיות כמו כפפה ליד שלך. מסתדר עם מספרים? אוהב רשתות חברתיות ואת עולם הפרסום? כמובן שעולם השיווק הדיגיטלי יהיה בול בשבילך! ולא חסרות דוגמאות נוספות.
לאחר שהבנת אילו תחומים בערך יוכלו להתאים לאופי שלך, תבדוק אם התחום באמת מרתק אותך, תבדוק טבלאות שכר והכי חשוב - באיזו עבודה הכי תוכל להנות. כיוון שגם אם תהיה טוב בעבודה העתידי שלך בענף המוצלח בעולם לאחר שתסיים לימודי הייטק בהצלחה, וגם המשכורת שלך תהייה גבוהה, זה לאו דווק אומר שתהנה בתחום. לכן, חשוב שתבחר תחום שאתה תאהב ותתחבר אליו.

ללמוד ולהכיר את התחום שאתה אוהב - גם ללא רקע או ניסיון

בזכות מרכז ההכשרה של האקריו, ותכנית הלימודים הייחודית ויוצאת הדופן שלהם, אתה ניתן לבדוק באופן פרקטי אם תחום לימודים מסוים יתאים לך, מבלי לסכן את הכסף או לבזבז לעצמך את הזמן!
כיצד זה עובד? לאחר שתעבור את הראיון האישי הראשוני, אתה תיכנס לשלב מיון בקורס אליו נרשמת. שלב זה נמשך כ-20 שעות (הנפרסות על פני 4 עד 5 מפגשים). בזמן הזה, לסטודנט יש למעשה הזדמנות להבין אם התחום מתאים לו.
לצורך הדוגמה, אם נדבר על קורס בניית אתרים Full Stack: בשלב המיון לומדים את הבסיס בשביל להקים אתר אינטרנט קטנטן. ובסיום השלב מתבצע מבחן, הסטודנט עבר בהצלחה? ניתנת לו האפשרות להתקדם הלאה אל הקורס המורחב. קרה שהוא לא עבר את המבחן או שהוא פחות התחבר? הוא יכול לבטל את ההרשמה שלו ולקבל את כספו בחזרה (כך שהוא למעשה שילם אך ורק על הליך הרישום).
כמובן, שהיתרון הגדול ביותר של האקריו, הוא שניתן היום ללמוד את הקורסים שלהם ללא ניסיון, בלי פסיכומטרי ובלי רקע בכלל. כך שאם אתם אי-פעם חשבתם לוותר לעצמכם על קריירה בהייטק רק בגלל הסיבות הללו, חשוב שתדעו שזה אפשרי. בכל שנה מרכז ההכשרה של האקריו מוציא מאות עובדים לתעשיית ההייטק המוצלחת והמשגשגת. שרוב רובם של הבוגרים והעובדים הטריים מעולם לא התעסקו בתחום או עולם ההייטק.
לימודי הייטק יכולים להתאים לכל אחד, ללא רק או ניסיון, כל מה שצריך זה המון השקעה, רצון להצליח ותמיד ללמוד ולסחוט מעצמך את המקסימום, ובכך יש לך את הנוסחה המושלמת להצלחה בתעשייה.