כיום לבחור אטרקציה למסיבת רווקות זה לא תמיד משימה פשוטה. יש מגוון עצום של סדנאות והבחירה לא תמיד קלה. צריך להכיר היטב את העדפותיה של הכלה ולהתחשב גם באטרקציה שתספק עניין למשתתפות. אצלנו בפורטל קרמל מודעים להתלבטויות הקשות בבחירת האטרקציה למסיבת רווקות המתאימה ביותר, לכן ריכזנו לכן כאן מספר טיפים אשר יעזרו לכן בבחירה הנכונה.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)
הכירו את הכלה
הטיפ הראשון והחשוב הוא לזכור שמסיבת הרווקות בראש ובראשונה מיועדת לכלה ולכן אחד השיקולים בבחירת אטרקציה למסיבת רווקות צריכה קודם כל להיות מתאימה לכלה. אנו מציעים לחשוב יחד עם חברותיכן, ממה שהן מכירות אותה, מה היא הכי הייתה מעוניינת שיהיה מתוך כל האטרקציות, מהם התחביבים שלה ומה יכול ליצור עניין. אל תחשבו מה אתן הייתן רוצות, אלא מה היא הייתה נהנית ממנו.

הכירו את המשתתפות

לאחר שבחרתן מספר אטרקציות למסיבת רווקות אשר לדעתכן הכלה תתחבר אליהן, כעת זה הזמן לחשוב מה מבין האטרקציות הנבחרות תתאים לכמה שיותר בנות מתוך המשתתפות. ככל שתהיה התאמה יותר טובה, כך יהיה למשתתפות כיף להשתתף ולהיות קלילות. אטרקציות למסיבות רווקות עלולות לעיתים להיות כאלו שחושפות מעט מעצמנו ומקלילותינו ולכן הבחירה חשובה.

התאימו את סכום ההשקעה לאטרקציה הנבחרת

במסיבת רווקות החברות משתתפות יחד בעלות של האטרקציה הנבחרת ובעלויות של מסיבת הרווקות. חשוב מאוד גם להתאים את עלות האטרקציה לסכום ההשקעה. חשוב שתדעו שלכל אטרקציה יש מספר חברות שמציעות את אותן ההצעות ואתם תמיד יכולות לעשות סקר שוק ולבחור באטרקציה אשר מתאימה לכן גם לתקציב.

אילו אטרקציות קיימות למסיבת רווקות כיום?

בנושא של אטרקציות למסיבת רווקות יש כיום מבחר עצום, אנו בפורטל קרמל מרכזים המון סוגי אטרקציות למסיבות רווקות באתר www.karamel.co.il. בכל מקרה תדעו שיש אטרקציות המשלבות ספורט ימי, יש אטרקציות אשר מביאות אליכן למסיבה סדנאות מיוחדות כמו סדנאות בישול, ריקוד וצחוק. כמו כן, תמיד ניתן להזמין הפעלה ייחודית כמו סטנדאפ, חשפן או נומורולוגיה. מעבר לסדנאות הייחודיות, יש גם מגוון הרצאות מצחיקות שניתן להזמין בתחומים שונים ומגוונים, הכל לפי מה שמתאים לכן ואתן מתחברות אליו.

מה העלויות של האטרקציות למסיבות רווקות?

אין מחיר אחיד לאטרקציות של מסיבות הרווקות. לרוב המחירים מתחילים מ- 600 שקלים ועולים בהתאמה לפעילות עד 2500 שקלים. אם חשוב לכן להשקיע מאוד באטרקציה, מומלץ להשקיע את הכסף בזה ולחסוך בעלות המקום על ידי קיום המסיבה בבית של אחת מהבנות וגם באוכל ניתן לחסוך בכך שכל אחת מן המשתתפות תכין תבשיל אחד למסיבה. זו דרך מצוינת לחסוך בעלויות וגם להביא אטרקציה איכותית.
לסיכום, ארגון מסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה, תמיד כדאי להתחשב בתחביביה של הכלה, בחיבור של המשתתפות ובעלות האטרקציה.