1. מעמד לאחסון קפסולות
ובכן, בין אם אתם אנשים שאוהבים להכין את הקפה שלהם תוך 2 דקות ולצאת לדרך לעבודה, ובין אם אתם אנשים שאוהבים להתענג עוד כמה דקות על הספה עם כוס הקפה המושלמת לפני או בסוף יום ארוך, מעמד לאחסון קפסולות לצד מכונת הקפה הוא ללא ספק אביזר פשוט וגאוני, שיכול לסייע לכם. מעמד קפסולות יאפשר לכם לסדר את הקפסולות האהובות עליכם באופן דיי פשוט, וכל שתצטרכו לעשות הוא פשוט לשלוף את הקפסולה הרצויה במהירות, במקום לנבור בקערית או מגירה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

2. כוסות אספרסו
אספרסו, ואת זה אנחנו אומרים לחובבי האספרסו המושבעים שבניינו, הוא מסוגי הקפה שצריך לשתות לאט, עם סבלנות, וכל פרט בהכנתו הוא חשוב. כדי להכין את כוס האספרסו המושלמת, צריך כמובן מכונת קפה מקצועית, תערובת קפה או קפסולה איכותית, אבל כדי להשלים את החוויה צריך לדאוג גם לכוס מתאימה שתשמור על הטמפרטורה הנכונה, ועדיף לכמה שיותר זמן. כוסות האספרסו האיכותיות, יוצרו ועוצבו כדי להשלים לכם את חוויית שתיית האספרסו בצורה המושלמת. שווה לנסות לרכוש אחת או שתיים.
3. ספל טרמי שומר חום וקור
אנשים רבים נוטים לזלזל בחשיבות לקיחת הקפה לדרך, ומעדיפים לקנות אותו בדרך לעבודה, או אפילו להכין קפה בכוס חד פעמית בבית. אך האפשרות המומלצת (והאקולוגית יותר, אם נודה על האמת), היא פשוט לרכוש פעם אחת ולתמיד כוס טרמית או ספל טרמי נוח שיכול לשמור על חום וקור, וכך תוכלו גם לשים בו קפה קר בקיץ למשל, או אפילו מים אם ממש תרצו. את הספל הטרמי מומלץ להניח ליד פינת הקפה בכל ערב, וכך בבוקר תוכלו להכין את הקפה אהוב עליכם במהירות הבזק.
4. אחת ולתמיד – כפיות קפה!
אז – יש דבר כזה, ולא – כפיות קפה לא זהות לכפיות רגילות. כפיות הקפה נועדו לסייע לכם במטלה הפשוטה של ערבוב הקפה, מבלי לתפוס מקום מיותר ומבלי אגב, להיות קצרות מדי לכוס העמוקה, עבות מדי לכוס הצרה וכד’. יש שיגידו שמדובר במותרות שאפשר לוותר עליהן, אבל אנחנו אומרים מן הצד השני, יש סיבה שהן קיימות, ממילא מדובר ברכישה חד פעמית, אז למה לא לנסות?
5. תחתיות לכוסות קפה
בבית של סבא וסבתא של כולנו היו בד"כ תחתיות לכוסות שתיה חמה, אולם איכשהו לאט לאט הן נעלמו מן הנוף הביתי, וחבל. הרי, לכולנו יצא לשפוך קפה על השולחן בטעות ולכולנו יצא להחזיק בטעות כוס קפה חמה מדי שכמעט ונפלה לנו מהידיים. תחתיות לכוסות קפה יכולות פשוט לפתור לנו בעיות כאלה ומומלץ מאוד להשתמש בהן.