כולם חולמים על מעבר דירה נטול דאגות, כזה שבו אתם מגיעים לדירה החדשה, אחרי שכל החפצים עברו כי בחרתם מוביל מומלץ ברחובות עם כמה ארגזים מלאים בבגדים, פורקים את הארגזים לתוך הארונות בדירה החדשה וזה הכל. אבל החיים לא תמיד פשוטים, מעבר דירה כולל בדרך כלל המון סידורים קטנים – העברת החשבונות, כתובת והזמנת שלל שירותים נחוצים לרילוקיישן, כמו שירותי טלוויזיה, אינטרנט או טלפון.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

כשאתם מוצאים מוביל מומלץ ואמין זה חצי נחמה כי לפחות אתם יודעים שהחפצים יעברו בשלום. אבל חשוב שתשאלו את המובילים אם הם נותנים את השירותים הנלווים שאתם זקוקים להם, לאיזו חברת הובלות יש המלצות טובות יותר ובאיזו חברה תבחרו לבצע את הובלת החפצים יקרי הערך שלכם.

הובלות ברחובות במחירים נוחים לכל כיס

על מנת שתבחרו את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור הובלות ברחובות , צריך להבין ממה מורכב המחיר. מחיר ההובלה מורכב מנפח הציוד הנדרש להובלה, המרחק בין נקודת המוצא והיעד, כמובן שאם ישנן מספר עצירות בדרך כל עצירה לפריקה או העמסה של ציוד נוסף תהיה בתוספת מחיר, השירותים הנלווים להובלה, כגון עזרה באריזה, או הובלה מיוחדת הדורשת הובלה באמצעות מנוף, ולעיתים גם הקומה של הדירה ממנה אוספים את הציוד או הדירה שאליה מובילים את הציוד נכללים בהצעת המחיר.

למה כדאי לשים לב?

כדאי, כמובן, לשים לב לכמות הארגזים/ חפצים אותם תרצו להוביל, ולנפח האריזות להם תזדקקו. כל זאת כדי לתת הערכה לחברת ההובלות להיערך בהתאם לנפח ההובלה. אגב, תמיד כדאי להעלות מעט את נפח ההובלה, כי בסופו של דבר אתם תרצו שהמובילים יגיעו עם משאית שתספיק לכל הדברים. כמו כן, אם ישנם חפצים שבירים, או פריטים שדורשים התייחסות רגישה, כדאי לציין זאת בפני חברת ההובלה מראש. לרוב, מובילים ברחובות יודעים להתחשב בכך שיש פריטים רגישים ולתכנן את סידור המשאית בהתאם.
דבר נוסף שכדאי לציין בפני חברת ההובלה הוא המרחק בין נקודת המוצא ליעד והקומות בכל נקודה. חברות הובלה אשר מחשבות את המחיר על פי כמות ומורכבות ההובלה, לרוב עלות ההובלה מחושבת על פי המרחק בין נקודת המוצא ונקודת היעד או הפרש בין קומת הקרקע לקומות הגבוהות יותר. הדבר קריטי אפילו יותר כאשר מדובר בהובלה לא בתוך רחובות, אלא מתוך רחובות והחוצה או כשזה קומה רביעית בלי מעלית.
העניין שכולם נוטים להתעלם ממנו, אשר משפיע משמעותית על מחירי הובלות, הוא השירותים הנוספים. כשחברת ההובלה שואלת לגבי שירותים נוספים, בהקשר של הובלות, לרוב יש נטייה לחשוב על דברים כגון שירותי אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים גדולים, פירוק דלתות למקרר במידה והוא לא עובר דרך הדלת או אפילו על הצורך במנוף אם חדר המדרגות או המעלית לא ברוחב המתאים למעבר. חברות הובלה מומלצות לרוב ישאלו אתכם את השאלות הנכונות על מנת להבין ממה מורכבת ההובלה.
פורטל הובלות אביב המספקים שירותי הובלות ברחובות במחירים תחרותיים במיוחד, עם מחשבון לחישוב עלויות ההובלה מראש. הכל על מנת לאפשר לכם מעבר נטול דאגות, לפחות בכל הנוגע להובלה.
שיהיה מעבר קל ונעים!
צריכים הובלה? הזמינו את המובילים של הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il