המתלבשות הבולטות בישראל מחפשות פריטי אופנה חדשים ומעניינים באון ליין. הבעיה היא שלרוב יש פער גדול בין הציפיות שלהן לבין מה שמתקבל בדאר. נשים המקפידות על לבוש אופנתי ועכשווי מדווחות על אכזבה מאיכות הבד והתפירה, צבע שונה מזה שבתמונה וגיזרה לא מדוייקת.
התפירה האישית היא הפיתרון המושלם. את התחום הזה מובילה בישראל שיר אופיר, מעצבת ויוצרת אופנה עילית בסגנון איטלקי-עכשווי. שיר מעצבת ותופרת במידות אישיות ובימים אלה מוציאה לאור קולקציה ייחודית READY TO WORK לנשות עסקים פשניסטיות.
2 צפייה בגלריה
סטיילינג: פיני זומר
סטיילינג: פיני זומר
סטיילינג: פיני זומר
(צילום: ערן אלסטר)
אופיר: "הרבה נשות עסקים מבקשות להתלבש בסטייל ולפי טעמן האישי, ולא להיכנע לקוד הגברי האפורורי.
״אני יוצרת עבור עורכות דין, אדריכליות, מפיקות, סוכנות ביטוח ומעצבות פנים קו עדין ומעוצב עם אמירה אישית וצבעונית. פחות חליפות בגיזרות ישרות ויותר שמלות נשיות שלא מתביישות לצייר את קווי הגוף העגולים. את הסטייל והשיק האיטלקי קשה למצוא ברשת ובחנויות הרחוב".
אושיות האופנה המובילות בישראל גילו את המעצבת – שיר אופיר ומזמינות ממנה שלל דגמים יחודיים לפי טעמן האישי.
שיר אופיר הגיעה מהעולם העסקי ומכירה מקרוב את תרבות האופנה של נשות העסקים הישראליות. סגנון אישי ונשי שמשלב לבוש מעוצב ותכשוט הולם בהחלט תורם ליום עסקים מוצלח. ״אני משלבת גזרות קלאסיות בצבעים עזים, שמלות מחויטות בבדי ג'ינס ומשי ומקפידה על שימוש בבדים משובחים מאיטליה.
שיר נחשבת לכוהנת האופנה של התקופה הנוכחית ובגדיה מתאימים לסגנון של קייט מידלטון ומלאניה טרמפ.
בקולקציית נשות העסקים READY TO WORK מקבל כל גוף נשי ביטוי אישי ומדוייק.
מה שהיה בעבר נחלת העשירון העליון הוא עכשיו נחלת הכלל.
2 צפייה בגלריה
סטיילינג: פיני זומר
סטיילינג: פיני זומר
סטיילינג: פיני זומר
(צילום: ערן אלסטר)
שיר אופיר מעצבת ותופרת אופנה עילית, הסטודיו שלה במושב מקסים בשרון מכנס תכופות דוגמניות, נשות עסקים ומגוון רחב של סלבס שרוצות להיראות מיוחדות ועדכניות. מדובר באופנה בהתאמה אישית ייחודית שכוללת לבוש לעבודה בסגנון איטלקי ובמחיר אפשרי בהחלט.
התרשמותנו היא ששווה לקנות בגד שנתפר בול למידותינו מבד איכותי שיחזיק שנים, מאשר לקנות פריטים בינוניים שמאבדים צורה עם הזמן.
אינסטגרם: shirofir@